Poznaj korzyści biznesowe w obszarze Platforma e-Commerce B2B

Koszyk zakupowy

Platforma e-Commerce B2B jest wyposażona w rozbudowane funkcje koszyka zakupowego, dzięki którym klient biznesowy może dokonywać zakupów szybko i intuicyjnie. Użytkownik na każdym etapie swoich zakupów widzi skrócone podsumowanie aktualnego koszyka. Ma możliwość edycji ilości oraz jednostki zakupu pozycji w koszyku zakupowym. Rozwiązanie pozwala na zaimportowania koszyka zakupowego z pliku xls i csv według wcześniej zdefiniowanych formatów. Klient platformy może zdefiniować wiele koszyków jednocześnie. Składając zamówienie na platformie, Klient może pozostawić uwagi do swojego zamówienia, które będą widoczne dla operatora w systemie ERP.

Jeśli produkt znajdujący się w koszyku zakupowym został wycofany z oferty na platformie, klient otrzymuje odpowiedni komunikat w tej sprawie. Podczas zakupów na platformie B2B Teneum X klient ma możliwość wyboru miejsca dostawy spośród wcześniej zdefiniowanych w systemie ERP punktów docelowych.

Wysyłka komunikatów związanych z procesem sprzedaży

Platforma e-Commerce B2B dostarcza klientom biznesowym zawsze aktualnych informacji na temat procesu realizacji ich zamówień. Użytkownik otrzymuję wiadomość z informacją o złożeniu zamówienia wraz z listą produktów ze zdjęciami, nazwami, symbolami, ceną netto, walutą, ilością zamówioną, jednostką zakupu, wartością netto i brutto. Klient w wiadomości z potwierdzeniem realizacji zamówienia widzi podsumowanie złożonego zamówienia, w ramach którego prezentowane są koszty związane z jego realizacją, sposób płatności, sposób dostawy, termin realizacji.

Listy zakupowe

Mechanizm list zakupowych pozwala na składanie zamówień na podstawie gotowych szablonów. Gotowe listy zakupowe, zdefiniowane wcześniej w systemie ERP, mogą zostać dodane do platformy B2B i zostać udostępnione wszystkim lub części klientów. Klienci platformy mogą również samodzielnie tworzyć własne listy, zapisywać je z odpowiednim opisem i wykorzystywać do szybszego składania zamówień w przyszłości. Na potrzeby konkretnego zamówienia lista zakupowa może zostać wykorzystana w całości lub w części – użytkownik może swobodnie dodawać i usuwać produkty z listy.

Asystent sprzedaży

Narzędzie analizuje koszyk zakupowy w czasie rzeczywistym i podpowiada klientowi najbardziej optymalny sposób pakowania konkretnego zamówienia. Dzięki temu rozwiązanie optymalizuje pracę magazynu już na etapie zakupów.

System lepszej ceny

Klient podczas zakupów na platformie widzi informacje na temat tego, o ile powinien zwiększyć zamówienie konkretnego produktu, aby otrzymać korzystniejszą cenę. Rozwiązanie poprawia doświadczenie zakupowe klienta i pozwala zwiększać wartość koszyka.

Umów się na rozmowę z konsultantem biznesowym.

Piotr Krupiarz

Menadżer ds. rozwoju biznesu