Raport: Trendy w handlu B2B i dystrybucji na 2019 rok

Jakie trendy w handlu B2B i dystrybucji będą najistotniejsze w 2019 roku? Według raportu, który opracowaliśmy, trendami dyktującymi rozwój firm z tego sektora będzie m.in. postępująca digitalizacja procesów handlowych oraz reorganizacja w obszarze logistyki.

Opinie ekspertów i wiedza źródłowa

Raport to diagnoza stanu rynku i prognoza kierunków rozwoju. Publikację opracowaliśmy na podstawie analizy danych źródłowych oraz bazując na opiniach ekspertów, managerów i specjalistów z branży.

  • W raporcie o przewidywanych trendach dla handlu B2B i dystrybucji na nadchodzące miesiące opowiedzieli:
  • Artur Olejniczak – project manager związany zawodowo z Instytutem Logistyki i Magazynowania, trener Biznesu i wykładowca Wyższej Szkoły Logistyki.
  • Krzysztof Wieczorek – business architecture director, w OEX E-Business, manager z 20-letnim doświadczeniem w obszarach: zarządzanie i administracja sprzedaży, e-commerce i trade marketing.
  • Artur Piekarczyk – współzałożyciel ALLWINS.COM, od blisko 20 lat związany z handlem B2B, wcześniej członek zarządu TIM SA.
  • Bartek Tulejko – od ponad 20 lat związany z logistyką, ostatnie lata zarządzał logistyką firmy JYSK w regionie CEE. Wcześniej pełnił funkcje zarządcze w firmach z sektora usług logistycznych (Kuehne+Nagel, DSV).
  • Dr hab. Arkadiusz Kawa – prof. nadzw. UEP, pracownik Katedry Logistyki i Transportu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, PRO Partner w Last Mile experts.

Wizja na najbliższe 2, 3 i 5 lat

W końcowej części opracowania przedstawiliśmy trendy makro, czyli branżowe prognozy długoterminowe. Eksperci odpowiedzieli na pytania, czy i kiedy możemy spodziewać się ochłodzenia koniunktury oraz jakie inwestycje pozwolą w perspektywie kilku lat zwiększyć skalę działania firm handlujących na rynku B2B.

Raport do pobrania: https://www.sente.pl/raport/trendy_w_handlu_b2b_2019/

Powrót do listy artykułów