Co czeka handel B2B i dystrybucję w 2019 roku?

Trendy w handlu B2B i dystrybucji na 2019 rok

Jeśli szukasz inspiracji związanymi z trendami w sprzedaży i logistyce, zastanawiasz się jak zautomatyzować procesy i zredukować koszty lub interesuje Cię znalezienie nowych ścieżek rozwoju dla Twojego biznesu, ten raport jest dla Ciebie!

Wiadomość została oznaczona jako SPAM. Jeśli to czytasz skontakuj się z nami na kontakt@sente.pl

Pobierając materiał akceptujesz Politykę prywatności

Przeczytaj raport, z którego dowiesz się:

Jak zwiększyć wydajność magazynu i zredukować koszty transportu? Czy platforma sprzedażowa B2B to przyszłość handlu pomiędzy firmami? Co zrobić, aby zautomatyzować zarządzanie łańcuchem dostaw?

Praktycy i teoretycy handlu B2B, a przede wszystkim jego pasjonaci, podzielili się swoimi przemyśleniami na temat wyzwań, jakie czekają branże dystrybucji i handlu oraz perspektyw rozwoju, w które warto zainwestować.

W Polsce znajduje się 15 mln m2 magazynów, 44% firm ma trudności w integracji technologii back-office, transgraniczna sprzedaż B2B osiągnie na świecie 1,2 bn. USD w 5 lat - więcej faktów o stanie rynku B2B w raporcie.

Eksperci raportu:

  • Krzysztof Wieczorek

    Krzysztof Wieczorek

    “W logistyce maleje zapotrzebowanie na przewozy całopojazdowe, a wzrasta na drobnicowe. To wymaga innej specyfiki w operacjach magazynowych i w transporcie.”

  • Artur Piekarczyk

    Artur Piekarczyk

    "Klient wchodząc na platformę sprzedażową B2B musi poczuć element personalizacji, którego doświadcza, kiedy ma kontakt z handlowcem."

  • Artur Olejniczak

    Artur Olejniczak

    "Wdrożenie rozwiązań automatycznych będzie poprzedzone rachunkiem ekonomicznym - chodzi o redukcję kosztów i zwiększenie mocy przerobowych.”

  • Arkadiusz Kawa

    Arkadiusz Kawa

    "Firmy zajmujące się handlem B2B będą inwestować w rozwój e-commerce, aby dotrzeć do odbiorców zgodnie z ich preferencjami znanymi z rynku B2C.”

  • Bartek Tulejko

    Bartek Tulejko

    "Integracja systemów to skomplikowana i czasochłonna operacja. Ktoś, kto opracuje model, który pozwoli wykonywać ją szybko i w rozsądnych kosztach, wygra rynek.”

  • Łukasz Paluszkiewicz

    Łukasz Paluszkiewicz

    "Coraz większa część działalności firm handlowych może być zautomatyzowana dzięki nowym technologiom. Konieczność ingerencji człowieka w procesy będzie malała.”

Tematy, o których przeczytasz w materiale:

Rozwój sprzedaży wielokanałowej

Krzysztof Wieczorek opowiada o kierunku rozwoju, jakim jest sprzedaż wielokanałowa. Wyjaśnia też, w jaki sposób zmienia się B2B i informuje o trendach panujących w tej branży.

Znaczenie e-commerce w B2B

Łukasz Paluszkiewicz wraz z Arturem Piekarczykiem omawiają e-commerce – kanał sprzedaży z dużym potencjałem. Dzielą się perspektywą zarówno klienta, jak i przedsiębiorstw wdrażających ten kanał.

Automatyzacja procesów

O tym, czym jest digitalizacja procesów oraz integracja rozwiązań IT opowiadają Krzysztof Wieczorek, Artur Olejniczak, Łukasz Paluszkiewicz, Artur Piekarczyk i Bartek Tulejko. Poruszają także temat krótszych cykli logistycznych.

Trendy makro

W raporcie umieszczone zostały rokowania na najbliższe 2, 3 i 5 lat. Krzysztof Wieczorek, Arkadiusz Kawa, Artur Olejniczak i Artur Piekarczyk opowiadają o sprzedaży transgranicznej, ochłodzeniu koniunktury oraz o sharing economy – nowym trendzie w gospodarce.

Badania

Raport został stworzony nie tylko na podstawie analizy trendów i wypowiedzi ekspertów – posiada też wiele badań uzupełniających ich spostrzeżenia.

Pobierz publikację:

Wiadomość została oznaczona jako SPAM. Jeśli to czytasz skontakuj się z nami na kontakt@sente.pl

Pobierając materiał akceptujesz Politykę prywatności