Do platformy dostęp mają wyłącznie zarejestrowani użytkownicy. Aby dołączyć do klientów platformy, można zgłosić się bezpośrednio do jej administratora lub wypełnić formularz z danymi na temat firmy. Założenie konta w platformie możliwe jest wyłącznie po zaakceptowaniu wniosku przez administratora, o ile właściciel platformy nie ustali inaczej.
Platforma e-Commerce B2B pozwala administratorom na intuicyjne zarządzanie użytkownikami. Każdy z administratorów widzi listę swoich użytkowników, może również samodzielnie dodawać kolejnych. Administrator może edytować dane klienta.
Każdy nowy klient podczas pierwszego logowania do platformy musi zatwierdzić regulamin współpracy – bez tego nie będzie mógł z niej korzystać. Wszelkie zmiany w regulaminie również wymagają potwierdzenia zgody klienta. W ten sposób wszyscy użytkownicy korzystający z platformy na jasno ustalonych i znanych zasadach.
Klient korzystający z platformy może decydować o tym, jakie komunikaty otrzymuje. Dzięki temu proces zakupowy na platformie może zostać dostosowany do preferencji konkretnej osoby.
Użytkownik po zalogowaniu widzi panel swoich komunikatów. Klienci widzą komunikaty z różnych obszarów, takich jak sprzedaż, płatności, zamówienia, dostawy.
Użytkownik przy pierwszym zalogowaniu do systemu może skorzystać z samouczka.
W ramach samouczka klient platformy przechodzi kolejno po wszystkich wyznaczonych obszarach, w których zaprezentowane są opisy kluczowych funkcji. Użytkownik ma możliwość skorzystania z samouczka w każdym momencie korzystania z platformy.
Użytkownik ma dostęp do listy najczęściej zadawanych pytań na temat platformy e-Commerce B2B. Lista może zostać dostosowana do specyfiki konkretnego biznesu i odpowiadać na pytania, które najczęściej są przyczyną wątpliwości czy pytań klientów.
Umów się na rozmowę z konsultantem biznesowym.
Piotr Krupiarz
Menadżer ds. rozwoju biznesu