Badanie: Jaki jest stopień wdrożenia cyfrowej transformacji w polskich firmach dystrybucyjnych i handlowych?

Polski rynek e-Commerce B2B w 2020 roku osiągnął wartość ponad 637 miliardów złotych. Jest to wynik ponad 30% większy, niż odnotowano w poprzednim roku. Tak dynamiczny rozwój rynku to szansa dla polskich przedsiębiorców. Jednocześnie jest to również duże wyzwanie dla firm działających w B2B. By podołać przyszłym wymaganiom, przedsiębiorcy coraz częściej wykorzystują rozwiązania oparte na technologiach cyfrowych. Dzięki temu liderzy rynku mogą pochwalić się wysokimi wynikami. A jak do tej informacji odnosi się cała branża handlowo-dystrybucyjna? Na jakim etapie wdrożenia cyfrowej transformacji są polskie firmy? Zapraszamy do udziału w badaniu, które pozwoli na sprawdzenie, jaki jest rzeczywisty stopień wdrożenia cyfrowej transformacji.

Badanie rynku firm dystrybucyjno-handlowych.

Zapraszamy do badania wszystkich przedstawicieli firm z branży handlu i dystrybucji. Badanie realizujemy we współpracy z Wyższą Szkołą Logistyki w Poznaniu. Ankieta jest w pełni anonimowa, a każdy, kto weźmie udział w badaniu, uzyska przedpremierowy dostęp do pełnych wyników oraz wniosków. Na ich podstawie właściciele firm będą mogli uzyskać niezbędne informacje na temat kondycji branży. Wyniki badań mogą się okazać inspiracją do dalszego rozwoju biznesu.

Aby wziąć udział w badaniu należy wypełnić poniższy formularz: https://forms.gle/gv3R5wuKnrBoFcpa9

Powrót do listy artykułów