Rozpocznij od przygotowania oferty promocyjnej w ramach Black Friday. Możesz zdecydować o tym, aby zrabatować towary, których chcesz się pozbyć, lub te, które bardzo dobrze rotują i nie będziesz mieć problemu z tym, by je uzupełnić. Warto pomyśleć o różnych rodzajach zniżek: 2 w cenie 1, gratisy do zakupów powyżej określonej kwoty, kup jeden produkt, a drugi otrzymasz za 50% kwoty, lub zwykłe obniżki cenowe. Pamiętaj, że promocje nie muszą oznaczać straty dla firmy. Przy odpowiednich wyliczeniach i dobrej reklamie, klient kupi u Ciebie więcej, niż zwykle, choć pomyśli, że oszczędził.
Wyobraź sobie, że dla zakupów powyżej 250 złotych, kupujący otrzyma zniżkę w wysokości 5% na wartość całego koszyka. Klient, który ma już w nim produkty za 200 lub 220 złotych, chętnie dokupi jeszcze inne produkty, aby skorzystać z rabatu, choć początkowo nie miał tego w planach.