Półka z dodatkami, czyli całkiem nowe możliwości

Potrzeby naszych Klientów stale się zmieniają. Są przedsiębiorstwa, które na przestrzeni 10 lat współpracy z naszą firmą zwiększyły swój przychód nawet dziesięciokrotnie. Współpracujemy też z firmami, które swoje funkcjonowanie opierają na niestandardowym modelu działalności i często modyfikują sposób, w jaki działają. Stały rozwój, nietypowa forma działalności czy zmienność środowiska wewnętrznego, jak i zewnętrznego firmy, to czynniki, które sprawiają, że potrzeby poszczególnych firm wobec rozwiązań informatycznych zwiększają się i ewoluują w czasie. Zmieniamy się razem z naszymi Klientami, co sprawia, że nasza oferta i zakres proponowanych rozwiązań również się zmienia.

Doświadczenia, które można wykorzystać ponownie

Realizując projekty dla naszych Klientów dostosowujemy opracowywane rozwiązania do ich zindywidualizowanych potrzeb. Przygotowujemy szyte na miarę rozwiązania, które okazują się skuteczne u określonego klienta. Są one zbyt nietypowe, aby wprowadzać je do standardu oferowanego systemu. Jednocześnie doświadczenie pokazuje nam, że specjalnie opracowane rozwiązania są zbyt cenne, aby nie podzielić się nimi z innymi firmami, które, choć działają w różnych branżach, realizują takie same lub podobne procesy. Z tego względu zdecydowaliśmy się zebrać zdobyte doświadczenia, tak aby mogły one pomóc w realizacji celów kolejnych klientów.

Czym jest Półka z dodatkami?

Półka z dodatkami jest zbiorem rozszerzeń do systemu, które opracowaliśmy na życzenie naszych Klientów. Są to rozwiązania, które nie są typowymi elementami systemów ERP i zwykle nie znajdują się w standardowo oferowanych modułach. Rozwiązują jednak bardzo ważne dla funkcjonowania poszczególnych typów firm problemy operacyjne. Na półce znajdują się różnego rodzaju rozwiązania, które pomogły naszym Klientom w różnych obszarach funkcjonowania. M.in. narzędzia służące do integracji z systemami e-commerce, agencjami celnymi czy firmami kurierskimi, umożliwiające automatyczne zarządzanie usługą faktoringu czy bezbłędną obsługę zwrotów i reklamacji. To również większe moduły, takie jak obsługa punktu sprzedaży detalicznej, harmonogramowanie produkcji, zarządzanie promocjami celowanymi itp.

Oszczędność czasu i pieniędzy

Dzięki zastosowaniu dodatku możemy kolejnemu Klientowi dostarczyć nowe rozwiązanie szybciej i przy niższych kosztach, ponieważ nie ma potrzeby projektowania go od podstaw. Rozwiązań znajdujących się na półce nie należy traktować jako gotowych do zainstalowania fragmentów oprogramowania – wymagają zawsze dostosowania do specyfiki konkretnej firmy oraz jej indywidualnych potrzeb. Jednak baza, która dostępna jest na półce wystarcza, aby wdrożenie konkretnego narzędzia było możliwe w stosunkowo krótkim czasie i bez konieczności ponoszenia kosztów tworzenia oprogramowania całkowicie dedykowanego. Zbiór rozwiązań dostępnych na półce stale się zwiększa, co daje nam możliwość proponowania coraz lepiej dopasowanych do konkretnych firm i potrzeb narzędzi. Półka z dodatkami jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom, które zgłaszali i zgłaszają nasi Klienci. Jesteśmy przekonani, że zarówno obecni, jak i przyszli Klienci będą czerpać korzyści z dostępu do dodatków.

Powrót do listy artykułów