Promocje celowane – przykłady nowoczesnego podejścia do przyciągania klienta w handlu

Wielu przedsiębiorców zadaje sobie pytanie dlaczego ich klienci kupują coraz mniej lub wcale nie interesują się ich produktami czy usługami, które miały być przysłowiowym hitem sprzedaży. Przecież firma robi atrakcyjne promocje, które czasami ocierają się wręcz o tzw. sprzedaż po kosztach. Ale czy zadali sobie pytanie czy wysyłają właściwe komunikaty do właściwych osób? Czy przypadkowo nie próbują sprzedać mięsa wegetarianinowi?

Jak pokazuje praktyka w dobie przesycenia różnego rodzaju treściami reklamowymi dziś już nie wystarczy masowo wysyłać mailingów promocyjnych do klientów. Nie jest sztuką zamęczyć odbiorcę pięcioma wiadomościami SMS dziennie traktującymi o naszych wspaniałych produktach. W dobie silnej konkurencji trzeba wyposażyć się w nowatorskie narzędzia marketingowe. Takie, które nie tylko przedstawią właściwy produkt właściwemu klientowi o właściwym czasie po odpowiadającej obu stronom cenie, ale przy tym będą w pełni zautomatyzowane, tak aby nie angażować dodatkowych zasobów ludzkich do ich obsługi. Takim narzędziem jest moduł Promocje Celowane oferowany przez firmę Sente.

Powrót do listy artykułów