System Sente w wersji 3.0

Od 1. grudnia 2010 roku firma Sente Systemy Informatyczne udostępnia swoim klientom najnowszą, trzecią wersję oprogramowania Sente. Warunkiem otrzymania bezpłatnej licencji na użytkowanie systemu jest w posiadanie przez klientów abonamentu aktualizacyjnego.

Dużej przebudowie uległa architektura systemu i sposób jego użytkowania. Zrezygnowano z osobnych programów (wcześniej był to np. Sente Sprzedaż i Dystrybucja, Sente CRM), łącząc dotychczasowe funkcjonalności systemu w jedną aplikację, obejmującą wszystkie obszary funkcjonalne. Daje to użytkownikowi niespotykaną do tej pory wygodę eksploatacji, tworząc jedno, zintegrowane środowisko codziennej pracy.

– Nowa wersja naszego oprogramowania umożliwia elastyczną, intuicyjną analizę dowolnych danych, w tym tworzenie wykresów oraz tabel przestawnych. Użytkownicy zyskują także możliwość efektywniejszego poruszania się po oprogramowaniu, zgodnego z najnowszymi standardami interfejsowymi, znanymi choćby z pakietu MS Office – tłumaczy dr inż. Marcin Smereka, dyrektor Działu Rozwoju Oprogramowania w Sente Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

W praktyce, innowacyjna, wzorowana na najnowszych rozwiązaniach i trendach produktów Microsoftu koncepcja konfigurowalnego nawigatora, wstążki i pasków narzędzi pozwala użytkownikowi na takie przygotowanie środowiska pracy, aby najczęściej używane przez niego funkcje miał zawsze „pod ręką”. Znacznie rozbudowano możliwości wyszukiwania, filtrowania i grupowania danych, co czyni oprogramowanie efektywniejszym i bardziej ergonomicznym.

Nowa wersja systemu uwzględnia nie tylko zmiany technologiczne, ale i funkcjonalne. Autorzy  uzupełnili ją o nowy obszar funkcjonalny „Obieg dokumentów i Workflow”, który wspomaga pracę organizacji w wymiarze, do tej pory właściwym jedynie dla systemów DMS (Document Management Systems), a nie ERP.

Dostarcza on takich narzędzi jak repozytoria dokumentów, obsługa poczty elektronicznej i tradycyjnej, faksów oraz umożliwia inicjowanie procesów obsługi dokumentów. Oferuje również wspólny terminarz dla wszystkich operatorów systemu, co umożliwia efektywne wspomaganie organizacji pracy grupowej w firmie.

Ponadto, wiele innych obszarów funkcjonalnych zyskało nowe moduły. Dla przykładu w obszarze produkcji wprowadzono moduły kalkulacji i kalkulacji powykonawczej oraz raportowania produkcji na urządzeniach przenośnych. Z kolei w magazynie wysokiego składu – moduł automatycznego zarządzania zleceniami magazynowymi, a w obszarze logistyki obsługę składów celnych i wiele innych.

W sumie, oprócz wspomnianych (obieg dokumentów, produkcja, WMS, logistyka), obecnie system tworzą obszary funkcjonalne, wspomagające zarządzanie finansami i księgowością, personelem, relacjami z klientem (CRM) controllingiem i BI oraz e-commerce.

Chcesz poznać więcej informacji?
Skontaktuj się z naszymi konsultantami przez formularz lub telefonicznie pod numerem: 0 71 78 47 900 wew. 121

Powrót do listy artykułów