Sente na Kongresie Modern Warehouse

Kongres Modern Warehouse to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży magazynowania i logistyki. Tegoroczna edycja, która odbyła się 16 i 17 listopada w Warszawie, gościła około 200 osób i w jej ramach zrealizowano 5 różnych paneli tematycznych: 

  • X-channels w logistyce retail – w jaki sposób rozbudować przepływ towarów oraz organizować centrum dystrybucji, podczas gdy sprzedaż rozchodzi się na wiele kanałów?
  • Zmiana formatu – jak rzeczywistość w pandemii zmienia sposób myślenia o nowych obiektach oraz realizowanie projektów magazynowych?
  • Automatyczne partnerstwo – w jaki sposób potrzeba wysokiego stopnia w kontekście wydajności może zmienić usługi w zakresie logistyki kontraktowej?
  • Zapasy z zapasami – jak sterować poziomem zapasów aby sprzedaż była syta, jednocześnie by magazyn pozostał cały?
  • Magazynowanie pracowników – w jaki sposób nie wpaść w  tzw. błędne koło rotacji, a także utrzymać równowagę poprzez dzielenie kompetencji, obowiązków i kosztów w sposób umiejętny?

Sente również miało przyjemność pojawić się na Kongresie – uczestniczyli w nim Piotr Krupiarz (menadżer ds. rozwoju biznesu) i Jakub Czyżkowski (członek zarządu). 

Podczas Kongresu Jakub Czyżkowski, Partner zarządzający w Sente, wziął udział w moderowanej dyskusji pt.: „X-channels pod jednym dachem centrum dystrybucyjnego – czy to połączenie nas nie zgubi?”. Oprócz Jakuba Czyżkowskiego w tej dyskusji brali udział także Sebastian Kaczmarski (Central Fulfilment Operations Manager PL IKEA Group, ekspert PSME), Konrad Osiadacz (Product Director – Omnichannel & Urban Logistics Central Europe FM Logistic), dr hab. Arkadiusz Kawa (Dyrektor Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania) i Maciej Krupa (Doradca Klienta WSMHIT-Kody Kreskowe). Debacie przewodziło 7 pytań poruszających temat m.in. omnichannel, systemów WMS i operacji związanych z procesami magazynowymi. 

To już XIII edycja Kongresu. Dwudniowe wydarzenie stanowiło miejsce wymiany wiedzy praktyków. Oprócz moderowanych dyskusji, omawiane były także case studies na przykładach ciekawych projektów różnych firm. W czasie trwania Kongresu, partnerzy mieli godzinę na wystąpienie, podczas którego można było sprawdzić zawartość ich oferty. Wydarzenie podsumowała uroczysta integracja na koniec pierwszego dnia. 

Powrót do listy artykułów