e-commerce

Sprzedaż B2C rozwija się w tempie dwucyfrowym co roku. Największe firmy dystrybucyjne czy handlowe nie wyobrażają sobie obsługi klientów bez odpowiedniego oprogramowania eCommerce. Sente S4 umożliwia efektywne zarządzanie sprzedażą online.

Pewna obsługa klienta detalicznego w B2C

Copywriting zintegrowany z magazynem i platformą B2C

Oprogramowanie e-commerce sprawi, że ciągły napływ nowych produktów, ich opisywanie, katalogowanie, prezentowanie w różnych kanałach już nie będzie problemem. Zarządzanie cenami i promocjami w różnych witrynach – również.

Skontaktuj się z naszym ekspertem >>

Gotowa integracja z platformami sprzedażowymi

System e-commerce posiada gotowe integratory z najbardziej popularnymi systemami – takimi jak Magento, PrestaShop, IAI – to szybsze wdrożenie i mniejsze koszty uruchomienia systemu.

Komunikacja z klientem w jednym miejscu

W sprzedaży internetowej ważne jest utrzymanie kontaktu i sprawna komunikacja z klientem, szybkie reagowanie na jego pytania, reklamacje, wątpliwości. Zintegrowane narzędzia BOK (Biura Obsługi Klienta), w które wyposażony jest nasz system e-commerce pomogą w dobrym zarządzaniu zgłoszeniami, ale również w dosprzedaży kolejnych produktów.

Samoobsługa klienta biznesowego B2B

Oferta zawsze dostępna

System eCommerce jest zawsze dostępny dla klienta, a biuro – niekoniecznie. Dobre mechanizmy wyszukiwania i wiedza o profilu klienta pozwala mu zaprezentować ofertę dużo trafniej niż robi to człowiek.

Skontaktuj się z naszym ekspertem >>

Motywowanie do większych zakupów

Platforma sprzedażowa B2B pozwala na lepsze i automatyczne reagowanie na zachowania klienta podczas budowania zamówienia. Promocje celowane, prognoza pogody w rejonie klienta, święta czy nadzwyczajne okazje – to dane, które mogą przyczynić się do zmotywowania klienta do realizowania większych zakupów.

Bezpieczeństwo rozwoju

Platforma B2B jako element jednego, zintegrowanego systemu daje pewność, że mechanizmy handlowe, jakie obowiązują w systemie ERP, będą zawsze tożsame z tymi w systemie sprzedaży elektronicznej. Rabaty, promocje, specjalne ceny, uprawnienia operatorów klienta, limity kupieckie – to wszystko jest spójne z kanałem off-line. Zmiany wprowadzane w systemie e-commerce będą zawsze zgodne ze sprzedażą w internecie, ponieważ jest to jeden system.

Wszystkie procesy biznesowe w jednym miejscu

Rozwój w kierunku retail

Rozwiązanie Sente dla eCommerce dostarcza narzędzi pozwalających na zarządzanie pojedynczymi salonami sprzedaży lub siecią retail. System jest przygotowany do zarządzanie sprzedażą w modelu omnichannel.

Logistyka pod kontrolą

Własny magazyn, korzystanie z usług operatora logistycznego czy dropshippingu – nie ważne z jakiego modelu logistyki towarowej korzysta firma, system Sente S4 pozwala na obsługę wszystkich procesów związanych z każdym z nim. Rozwiązanie pozwala zarządzać magazynem wysokiego składowania (WMS). Jest również gotowe na integrację z dowolnym systemem operatora logistycznego. System pozwala też na integrację z dostawcami i automatyczną obsługę zamówień pochodzących z dropshippingu.

Przykłady projektów

QUIOSQUE

W nowej szacie informatycznej - kompletny system obsługi retail i omnichannel

60%

sprzedaży z użyciem karty lojalnościowej

Twój Browar

Kompleksowy system zarządzający magazynem i e-commerce

60%

krótszy czas realizacji zamówień

Dowiedz się więcej o rozwiązaniach Sente

Skontaktuj się

Funkcjonalności w obszarze eCommerce

ZARZĄDZANIE OFERTĄ HANDLOWĄ

Moduł zarządzania ofertą handlową został przygotowany specjalnie z myślą o charakterystyce działalności detalicznej w sieci sprzedaży. Dzięki niemu, zarządzanie tysiącami produktów, ich aktualizacja, zarówno odnośnie opisów, jaki sposób prezentacji, nie jest już tak pracochłonna. Możliwość integracji z katalogami internetowymi dostawców znacznie przyspiesza procesy copywritingu, umożliwiając efektywną obsługę procesu budowania własnego katalogu oferty czerpiąc z danych dostawców. Różna prezentacja cen czy promocji w różnych kanałach sprzedaży (witrynach własnych czy marketplace’ach) nie jest już kłopotem, bo moduły cenników i promocji umożliwiają managerom linii produktowych sprawne zarządzanie cenami produktów. I to wszystko zintegrowane z witrynami sprzedażowymi, celem automatycznej prezentacji oferty handlowej.

OBSŁUGA BOK

Odpowiednio skonfigurowane moduły z obszarów CRM oraz Workflow i Obieg Dokumentów pozwalają na sprawne zarządzanie całością komunikacji z klientem, jaka ma miejsce w relacjach z nim. Mail, telefon, czat, wizyty na stronie – wszystko jest gromadzone w jednym systemie e-commerce. Zgłoszenia od klienta, dotyczące zwrotów czy reklamacji, są procedowane w zespole Biura Obsługi Klienta w sposób płynny, z zachowaniem standardów czasów odpowiedzi i klarowności komunikacji z klientem. Podobnie wszelkie rozmowy dotyczące uszczegółowienia zamówienia (np. kolory czy wersje produktów, obsługa uwag do zamówienia). Wszelkie informacje do klienta o zamówieniach, zmianach ich statusu czy śledzenia przesyłki są generowane automatycznie, aby telefonów do firmy czy wiadomości wymagających odpowiedzi ludzkiej było możliwie jak najmniej.

INTEGRATOR Z SYSTEMEM ECOMMERCE B2C

W sprzedaży internetowej detalicznej, w szczególności tej na większą skalę, znaczna liczba firm korzysta z ogólnodostępnych lub dedykowanych rozwiązań sprzedaży eCommerce. Wymagana jest wówczas niezawodna i kompleksowa integracja systemu ERP z sklepem internetowym. Kolektory do takich platform jak Magento, PrestaShop, IAI są gotowe jako moduły oprogramowania e-commerce. Obejmują one integrację zarówno w obszarze oferty (katalogi produktowe, zdjęcia, cenniki, które są zarządzane w systemie Sente S4 zostają eksportowane do systemu eCommerce), jak i w zakresie zarządzania zamówieniami. System Sente S4 łatwo integruje się również z dedykowanymi systemami eCommerce. Celem jest, aby operatorzy wewnątrz firmy mieli jedno środowisko do efektywnej pracy i nie musieli korzystać z paneli administracyjnych sklepów do realizacji pracy bieżącej. Istnieje również możliwość udostępnienia API do systemu Sente S4, aby zrealizować integrację z zewnętrznymi narzędziami.

DEDYKOWANA PLATFORMA SPRZEDAŻOWA B2B

W zakresie rozwiązań dla dystrybutorów i firm handlowych czy produkcyjnych, zwykłe rozwiązania sklepów internetowych są zazwyczaj niewystarczające. Charakter sprzedaży w każdej branży jest trochę inny. Partnerzy biznesowi inaczej formułują swoje oczekiwania i na różne elementy oferty zwracają uwagę. Dlatego zazwyczaj rozwiązania z tego zakresu tworzone są jako bardziej zaawansowane systemy dedykowane. Proces szykowania takiego rozwiązania zaczyna się od zdefiniowania celów biznesowych, jakie mają być osiągnięte, oraz które z nich są najważniejsze. Następnie realizowane jest makietowanie funkcjonalne takiego systemu (z punktu widzenia użytkownika – klienta, administracja danymi odbywa się w systemie Sente S4). W zależności od złożoności systemu, wybierana jest technologia: Magento, OroCommerce, czy system dedykowany od podstaw. Czasami drobne szczegóły mogą zdecydować, że danej technologii (gotowego rozwiązania) nie da się użyć (np. złożone algorytmy wyliczania cen za dostawę, rabatowanie progresywne itd). Wdrożenia oparte na platformach Magento czy OroCommerce realizowane są z partnerami Sente, którzy specjalizują się w tych technologiach. Wdrożenia dedykowane tworzone z użyciem technologii frameworka Symfony realizowane są przez zespoły Sente.