System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
2x
krótszy czas obsługi nowego klienta
3x
krótszy czas obsługi stałego klienta
8x
szybszy wydruk paragonów
Najważniejsze wyzwania
usprawnienie zarządzania procesami operacyjnymi w wielopodmiotowej spółce
usprawnienie zarządzania procesami operacyjnymi w wielopodmiotowej spółce
zautomatyzowanie wymiany danych z platformą e-Commerce
przyspieszenie procesu obsługi klienta w salonie stacjonarnym
wsparcie ekspansji zagranicznej
obsługa procesów sprzedaży zgodnie z wymaganiami prawnymi związanymi z obrotem metalami szlachetnymi
wsparcie ekspansji zagranicznej
obsługa procesów sprzedaży zgodnie z wymaganiami prawnymi związanymi z obrotem metalami szlachetnymi
zautomatyzowanie wymiany danych z platformą e-Commerce
przyspieszenie procesu obsługi klienta w salonie stacjonarnym
System ERP optymalizuje pracę we wszystkich kluczowych obszarach funkcjonowania firmy, usprawniając przepływ informacji w wielospółkowym przedsiębiorstwie.
Dedykowany system CRM pozwala sprzedawcom realizować całościowy proces obsługi klienta w jednym systemie, co przyspiesza realizację zamówień i ułatwia czynności sprzedażowe.
Wdrożone rozwiązania wspierają ekspansję zagraniczną, zarządzanie wielopodmiotową organizacją na różnych rynkach, mi.in. poprzez dostosowanie do specyficznych wymogów prawnych oraz tłumaczenie interfejsów w dowolnych językach.
Opracowane mechanizmy przyspieszają procesy rozliczeń fiskalnych bez względu na stopień skomplikowania pod względem księgowym, wynikający ze specyfiki branży obrotem metalami szlachetnymi.
Rozwiązania obsługują proces planowania zaopatrzenia i pozwalają na szybkie reakcje na styku sprzedaż – zakupy i stałe utrzymywanie poziomu zapasów odpowiadającego rzeczywistemu popytowi.
Wdrożenie mechanizmu automatycznej wymiany danych z platformą sprzedażową zautomatyzowało back-officowe procesy obsługi zamówień oraz zapewniło bieżącą aktualizację dostępności towaru on-line.
Poznaj szczegóły projektu:
Porozmawiajmy o twoim biznesie
Skontaktuj sięPozostałe artykuły