2x
krótszy czas obsługi nowego klienta
3x
krótszy czas obsługi stałego klienta
8x
szybszy wydruk paragonów
Najważnieje wyzwania
usprawnienie zarządzania procesami operacyjnymi w wielopodmiotowej spółce
usprawnienie zarządzania procesami operacyjnymi w wielopodmiotowej spółce
zautomatyzowanie wymiany danych z platformą e-commerce
przyspieszenie procesu obsługi klienta w salonie stacjonarnym
wsparcie ekspansji zagranicznej
obsługa procesów sprzedaży zgodnie z wymaganiami prawnymi związanymi z obrotem metalami szlachetnymi
wsparcie ekspansji zagranicznej
obsługa procesów sprzedaży zgodnie z wymaganiami prawnymi związanymi z obrotem metalami szlachetnymi
zautomatyzowanie wymiany danych z platformą e-commerce
przyspieszenie procesu obsługi klienta w salonie stacjonarnym
Jeden system zarządzający wszystkimi procesami biznesowymi
System ERP optymalizuje pracę we wszystkich kluczowych obszarach funkcjonowania firmy, usprawniając przepływ informacji w wielospółkowym przedsiębiorstwie.
Panel obsługi klienta
Dedykowany system CRM pozwala sprzedawcom realizować całościowy proces obsługi klienta w jednym systemie, co przyspiesza realizację zamówień i ułatwia czynności sprzedażowe.
System wielojęzyczny
Wdrożone rozwiązania wspierają ekspansję zagraniczną, zarządzanie wielopodmiotową organizacją na różnych rynkach, mi.in. poprzez dostosowanie do specyficznych wymogó prawnych oraz tłumacznie interfejsów w dowolnych językach.
Kompleksowe rozliczenia fiskalne
Opracowane mechanizmy przyspieszają procesy rozliczeń fiskalnych bez względu na stopień skomplikowania pod względem księgowym, wynikacjący ze specyfiki branży obrotem metalami szlachetnymi.
Autorski mechanizm do planowania i bilansowania zakupów
Rozwiązania obsługują proces planowania zaopatrzenia i pozwalają na szybkie reakcje na styku sprzedaż – zakupy i stałe utrzymywanie poziomu zapasów odpowiadającego rzeczywistemu popytowi.
Integracja z platformą e-commerce
Wdrożenie mechanizmu automatycznej wymiany danych z platformą sprzedażową zautomatyzowało back-officowe procesy obsługi zamówień oraz zapewniło bieżącą aktualizację dostępności towaru on-line.
Poznaj szczegóły projektu: