2x
krótszy czas obsługi nowego klienta
3x
krótszy czas obsługi stałego klienta
8x
szybszy wydruk paragonów
Najważniejsze wyzwania
usprawnienie zarządzania procesami operacyjnymi w wielopodmiotowej spółce
usprawnienie zarządzania procesami operacyjnymi w wielopodmiotowej spółce
zautomatyzowanie wymiany danych z platformą e-Commerce
przyspieszenie procesu obsługi klienta w salonie stacjonarnym
wsparcie ekspansji zagranicznej
obsługa procesów sprzedaży zgodnie z wymaganiami prawnymi związanymi z obrotem metalami szlachetnymi
wsparcie ekspansji zagranicznej
obsługa procesów sprzedaży zgodnie z wymaganiami prawnymi związanymi z obrotem metalami szlachetnymi
zautomatyzowanie wymiany danych z platformą e-Commerce
przyspieszenie procesu obsługi klienta w salonie stacjonarnym
System ERP optymalizuje pracę we wszystkich kluczowych obszarach funkcjonowania firmy, usprawniając przepływ informacji w wielospółkowym przedsiębiorstwie.
Dedykowany system CRM pozwala sprzedawcom realizować całościowy proces obsługi klienta w jednym systemie, co przyspiesza realizację zamówień i ułatwia czynności sprzedażowe.
Wdrożone rozwiązania wspierają ekspansję zagraniczną, zarządzanie wielopodmiotową organizacją na różnych rynkach, mi.in. poprzez dostosowanie do specyficznych wymogów prawnych oraz tłumaczenie interfejsów w dowolnych językach.
Opracowane mechanizmy przyspieszają procesy rozliczeń fiskalnych bez względu na stopień skomplikowania pod względem księgowym, wynikający ze specyfiki branży obrotem metalami szlachetnymi.
Rozwiązania obsługują proces planowania zaopatrzenia i pozwalają na szybkie reakcje na styku sprzedaż – zakupy i stałe utrzymywanie poziomu zapasów odpowiadającego rzeczywistemu popytowi.
Wdrożenie mechanizmu automatycznej wymiany danych z platformą sprzedażową zautomatyzowało back-officowe procesy obsługi zamówień oraz zapewniło bieżącą aktualizację dostępności towaru on-line.
Poznaj szczegóły projektu: