ERP, WMS i CRM dla eCommerce

Sente S4 dla eCommerce stanowi połączenie elementów systemów ERP, CRM i WMS w jedno rozwiązanie dedykowane specyficznym potrzebom firm zajmujących się handlem online.

Wsparcie procesów back-office w eCommerce

Pełna kontrola nad zamówieniami

Sente S4 usprawnia zarządzanie całościową obsługą zamówień od momentu, w którym klient zdecyduje się na zakup, aż po obsługę posprzedażową. Rozwiązanie automatycznie wymienia dane z platformą sprzedażową, dostarczając zawsze aktualnych informacji o dostępności towarów.

Magazynuj jak chcesz

Własny magazyn, korzystanie z usług operatora logistycznego czy dropshippingu – nie ważne z jakiego modelu logistyki korzysta firma, system Sente S4 pozwala na obsługę wszystkich procesów w każdym z nich. Rozwiązanie pozwala zarządzać magazynem wysokiego składowania (WMS). Jest również gotowe na integrację z dowolnym systemem operatora logistycznego. System pozwala też na integrację z dostawcami i automatyczną obsługę zamówień pochodzących z dropshippingu.

Szybkie rozliczenia zwrotów

Rozwiązanie dla branży eCommerce umożliwia błyskawiczną obsługę zwrotów od klientów. Automatyczna wymiana informacji między panelem BOK, systemem magazynowym i systemem firmy kurierskiej sprawia, że towar jest błyskawicznie wprowadzony ponownie do sprzedaży, a zwrot płatności na konto klienta odbywa się do kilku dni od odesłania zamówienia.

Gotowe integracje

Rozwiązania Sente dla eCommerce posiadają gotowe integratory z najpopularniejszymi platformami sprzedaży eCommerce (Magento, PrestaShop, IAI, AtomStore), bankami oraz firmami kurierskimi. Dzięki temu wdrożenie przebiega szybko, a koszty uruchomienia systemu są mniejsze.

Dowiedz się więcej o integracjach >>

Klient w centrum uwagi

Komunikacja z klientem w jednym miejscu

Bieżące informowanie klienta o statusie jego zamówienia, szybkie reagowanie na pytania, zautomatyzowana obsługa zwrotów to podstawa w eCommerce. Zintegrowane narzędzia BOK i CRM, w które wyposażony jest system Sente dla e-commerce pomogą w dobrym zarządzaniu zgłoszeniami, budowaniu relacji z klientami i dosprzedaży kolejnych produktów.

Skontaktuj się z naszym ekspertem >>

Rozwój w kierunku omnichannel

Rozwiązanie Sente dla eCommerce dostarcza narzędzi pozwalających na zarządzanie pojedynczymi salonami sprzedaży lub siecią retail. System jest przygotowany do zarządzanie sprzedażą w modelu omnichannel. Jeśli e-sklep ma potencjał do rozwoju sprzedaży stacjonarnej, to rozwiązania Sente będą całościowo wspierać ten proces.

Wsparcie działań marketingowych

Marketing automation, personalizacja doświadczeń zakupowych, zaawansowane programy lojalnościowe – wszystkie działania motywujące klienta do zakupów są w pełni wspierane przez Sente S4. Rozwiązanie dostarcza wszystkich potrzebnych danych i analiz w czasie rzeczywistym. Możliwość integracji systemu z narzędziami wspierającymi performance marketing daje nieograniczone możliwości rozwoju sprzedaży.

Elementy rozwiązania dla branży eCommerce

ZARZĄDZANIE OFERTĄ HANDLOWĄ

Moduł zarządzania ofertą handlową został przygotowany specjalnie z myślą o charakterystyce działalności detalicznej w sieci sprzedaży. Dzięki niemu, zarządzanie tysiącami produktów, ich aktualizacja, zarówno odnośnie opisów, jaki sposób prezentacji, nie jest już tak pracochłonna. Możliwość integracji z katalogami internetowymi dostawców znacznie przyspiesza procesy copywritingu, umożliwiając efektywną obsługę procesu budowania własnego katalogu oferty czerpiąc z danych dostawców. Różna prezentacja cen czy promocji w różnych kanałach sprzedaży (witrynach własnych czy marketplace’ach) nie jest już kłopotem, bo moduły cenników i promocji umożliwiają managerom linii produktowych sprawne zarządzanie cenami produktów. I to wszystko zintegrowane z witrynami sprzedażowymi, celem automatycznej prezentacji oferty handlowej.

OBSŁUGA BOK

Odpowiednio skonfigurowane moduły z obszarów CRM oraz Workflow i Obieg Dokumentów pozwalają na sprawne zarządzanie całością komunikacji z klientem, jaka ma miejsce w relacjach z nim. Mail, telefon, czat, wizyty na stronie – wszystko jest gromadzone w jednym systemie e-commerce. Zgłoszenia od klienta, dotyczące zwrotów czy reklamacji, są procedowane w zespole Biura Obsługi Klienta w sposób płynny, z zachowaniem standardów czasów odpowiedzi i klarowności komunikacji z klientem. Podobnie wszelkie rozmowy dotyczące uszczegółowienia zamówienia (np. kolory czy wersje produktów, obsługa uwag do zamówienia). Wszelkie informacje do klienta o zamówieniach, zmianach ich statusu czy śledzenia przesyłki są generowane automatycznie, aby telefonów do firmy czy wiadomości wymagających odpowiedzi ludzkiej było możliwie jak najmniej.

INTEGRATOR Z SYSTEMEM ECOMMERCE B2C

W sprzedaży internetowej detalicznej, w szczególności tej na większą skalę, znaczna liczba firm korzysta z ogólnodostępnych lub dedykowanych rozwiązań sprzedaży eCommerce. Wymagana jest wówczas niezawodna i kompleksowa integracja systemu ERP z sklepem internetowym. Kolektory do takich platform jak Magento, PrestaShop, IAI są gotowe jako moduły oprogramowania e-commerce. Obejmują one integrację zarówno w obszarze oferty (katalogi produktowe, zdjęcia, cenniki, które są zarządzane w systemie Sente S4 zostają eksportowane do systemu eCommerce), jak i w zakresie zarządzania zamówieniami. System Sente S4 łatwo integruje się również z dedykowanymi systemami eCommerce. Celem jest, aby operatorzy wewnątrz firmy mieli jedno środowisko do efektywnej pracy i nie musieli korzystać z paneli administracyjnych sklepów do realizacji pracy bieżącej. Istnieje również możliwość udostępnienia API do systemu Sente S4, aby zrealizować integrację z zewnętrznymi narzędziami.

DEDYKOWANA PLATFORMA SPRZEDAŻOWA B2B

W zakresie rozwiązań dla dystrybutorów i firm handlowych czy produkcyjnych, zwykłe rozwiązania sklepów internetowych są zazwyczaj niewystarczające. Charakter sprzedaży w każdej branży jest trochę inny. Partnerzy biznesowi inaczej formułują swoje oczekiwania i na różne elementy oferty zwracają uwagę. Dlatego zazwyczaj rozwiązania z tego zakresu tworzone są jako bardziej zaawansowane systemy dedykowane. Proces szykowania takiego rozwiązania zaczyna się od zdefiniowania celów biznesowych, jakie mają być osiągnięte, oraz które z nich są najważniejsze. Następnie realizowane jest makietowanie funkcjonalne takiego systemu (z punktu widzenia użytkownika – klienta, administracja danymi odbywa się w systemie Sente S4). W zależności od złożoności systemu, wybierana jest technologia: Magento, OroCommerce, czy system dedykowany od podstaw. Czasami drobne szczegóły mogą zdecydować, że danej technologii (gotowego rozwiązania) nie da się użyć (np. złożone algorytmy wyliczania cen za dostawę, rabatowanie progresywne itd). Wdrożenia oparte na platformach Magento czy OroCommerce realizowane są z partnerami Sente, którzy specjalizują się w tych technologiach. Wdrożenia dedykowane tworzone z użyciem technologii frameworka Symfony realizowane są przez zespoły Sente.

Dowiedz się więcej o rozwiązaniach Sente

Skontaktuj się

Przykłady projektów

QUIOSQUE

W nowej szacie informatycznej - kompletny system obsługi retail i omnichannel

60%

sprzedaży z użyciem karty lojalnościowej

Twój Browar

Kompleksowy system zarządzający magazynem i e-commerce

60%

krótszy czas realizacji zamówień

Dowiedz się więcej o rozwiązaniach Sente

Skontaktuj się