System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
Elementy rozwiązania dla branży e-Commerce
Moduł zarządzania ofertą handlową został przygotowany specjalnie z myślą o charakterystyce działalności detalicznej w sieci sprzedaży. Dzięki niemu, zarządzanie tysiącami produktów, ich aktualizacja, zarówno odnośnie opisów, jaki sposób prezentacji, nie jest już tak pracochłonna. Możliwość integracji z katalogami internetowymi dostawców znacznie przyspiesza procesy copywritingu, umożliwiając efektywną obsługę procesu budowania własnego katalogu oferty czerpiąc z danych dostawców. Różna prezentacja cen czy promocji w różnych kanałach sprzedaży (witrynach własnych czy marketplace’ach) nie jest już kłopotem, bo moduły cenników i promocji umożliwiają managerom linii produktowych sprawne zarządzanie cenami produktów. I to wszystko zintegrowane z witrynami sprzedażowymi, celem automatycznej prezentacji oferty handlowej.
Rozwiązanie wyposażone jest w elementy, pozwalające efektywnie zarządzać pracą magazynu, bez względu na jego wielkość czy też skomplikowanie procesów. Mniejsze powierzchnie, na których zakres asortymentowy jest stały i ograniczony, mogą zostać wsparte przez elementy systemu gospodarki magazynowej i takie rozwiązanie będzie w pełni wystarczające. Magazyny, na których składowane są większe ilości towaru, o bardziej skomplikowanej strukturze, są wspierane przez system WMS, dostosowany do specyfiki działalności w branży e-Commerce. Umożliwia dobór najbardziej efektywnych metod kompletacji do poszczególnych zamówień, wspiera proces rozlokowania towaru w magazynie, pozwala na przyspieszenie procesu pakowania, jest zintegrowany ze spedytorami oraz wspiera obsługę zamówień B2C i B2B na jednej powierzchni magazynowej.
Odpowiednio skonfigurowane moduły z obszarów CRM oraz Workflow pozwalają na sprawne zarządzanie całością komunikacji z klientem, jaka ma miejsce w relacjach z nim. Mail, telefon, czat, wizyty na stronie – wszystko jest gromadzone w jednym systemie e-commerce. Wszelkie informacje do klienta o zamówieniach, zmianach ich statusu czy śledzenia przesyłki są generowane automatycznie, aby telefonów do firmy czy wiadomości wymagających odpowiedzi ludzkiej było możliwie jak najmniej.
W sprzedaży internetowej detalicznej, w szczególności tej na większą skalę, znaczna liczba firm korzysta z ogólnodostępnych lub dedykowanych rozwiązań sprzedaży eCommerce. Wymagana jest wówczas niezawodna i kompleksowa integracja systemu ERP z sklepem internetowym. Kolektory do takich platform jak Magento, PrestaShop, IAI są gotowe jako moduły oprogramowania e-commerce. Obejmują one integrację zarówno w obszarze oferty (katalogi produktowe, zdjęcia, cenniki, które są zarządzane w systemie Teneum X zostają eksportowane do systemu eCommerce), jak i w zakresie zarządzania zamówieniami.
W zakresie rozwiązań dla dystrybutorów i firm handlowych czy produkcyjnych, zwykłe rozwiązania sklepów internetowych są zazwyczaj niewystarczające. Charakter sprzedaży w każdej branży jest trochę inny. Partnerzy biznesowi inaczej formułują swoje oczekiwania i na różne elementy oferty zwracają uwagę. Dlatego zazwyczaj rozwiązania z tego zakresu tworzone są jako bardziej zaawansowane systemy dedykowane. Takie rozwiązania są opracowywane przez konsultantów Sente zgodnie ze specyfiką konkretnej firmy i indywidualnymi wymaganiami.
Dowiedz się więcej o rozwiązaniach Sente
Skontaktuj sięPrzykłady projektów
QUIOSQUE
W nowej szacie informatycznej - kompletny system obsługi retail i omnichannel
60%
sprzedaży z użyciem karty lojalnościowej
Twój Browar
Kompleksowy system zarządzający magazynem i e-commerce
60%
krótszy czas realizacji zamówień
Dowiedz się więcej o rozwiązaniach Sente
Skontaktuj sięPolecane artykuły
Zobacz wszystkie