Oprogramowanie do wsparcia procesów back-office w e-Commerce

Zwiększ zadowolenie swoich klientów, automatyzując i przyspieszając obsługę zamówień w e-Commerce. Przygotuj swój e-sklep na duże wzrosty i bezpieczne skalowanie dzięki perfekcyjnie dopasowanym rozwiązaniom z zakresu ERP, WMS i OMS.

Najwyższy poziom obsługi klienta w e-Commerce

Dotrzymuj obietnic złożonych klientowi

Dostępność towaru, okazyjne ceny, wysyłka tego samego dnia – wszelkie obietnice, które składasz swojemu klientowi na platformie e-Commerce muszą mieć pokrycie w rzeczywistości. Rozwiązanie dla e-Commerce zarządza wszystkimi procesami operacyjnymi, które składają się na wiarygodność oferty prezentowanej klientowi, dbając o ich poprawność.

Komunikacja z klientem w jednym miejscu

Bieżące informowanie klienta o statusie jego zamówienia, szybkie reagowanie na pytania, zautomatyzowana obsługa zwrotów to podstawa w e-Commerce. Zintegrowane narzędzia BOK i CRM, w które wyposażony jest system Sente dla e-Commerce pomogą w dobrym zarządzaniu zgłoszeniami, budowaniu relacji z klientami i dosprzedaży kolejnych produktów.

Skontaktuj się z naszym ekspertem >>

Wsparcie działań marketingowych

Marketing automation, personalizacja doświadczeń zakupowych, zaawansowane programy lojalnościowe – wszystkie działania motywujące klienta do zakupów są w pełni wspierane przez system. Rozwiązanie dostarcza wszystkich potrzebnych danych i analiz w czasie rzeczywistym. Możliwość integracji systemu z narzędziami wspierającymi performance marketing daje nieograniczone możliwości rozwoju sprzedaży.

Rozwój w kierunku omnichannel

Rozwiązanie Sente dla e-Commerce dostarcza narzędzi pozwalających na zarządzanie pojedynczymi salonami sprzedaży lub siecią retail. System jest przygotowany do zarządzanie sprzedażą w modelu omnichannel. Jeśli e-sklep ma potencjał do rozwoju sprzedaży stacjonarnej, to rozwiązania Sente będą całościowo wspierać ten proces.

Szybka i bezbłędna realizacja zamówień

Pełna kontrola nad zamówieniami

System dla branży e-Commerce usprawnia zarządzanie całościową obsługą zamówień od momentu, w którym klient zdecyduje się na zakup, aż po obsługę posprzedażową. Rozwiązanie automatycznie wymienia dane z platformą sprzedażową, dostarczając zawsze aktualnych informacji o dostępności towarów.

Magazynuj jak chcesz

Własny magazyn, korzystanie z usług operatora logistycznego czy dropshippingu – nie ważne z jakiego modelu logistyki korzysta firma, system pozwala na obsługę wszystkich procesów w każdym z nich. Rozwiązanie pozwala zarządzać magazynem wysokiego składowania (WMS). Jest również gotowe na integrację z dowolnym systemem operatora logistycznego. System pozwala też na integrację z dostawcami i automatyczną obsługę zamówień pochodzących z dropshippingu.

Szybkie rozliczenia zwrotów

Rozwiązanie dla branży e-Commerce umożliwia błyskawiczną obsługę zwrotów od klientów. Automatyczna wymiana informacji między panelem BOK, systemem magazynowym i systemem firmy kurierskiej sprawia, że towar jest błyskawicznie wprowadzony ponownie do sprzedaży, a zwrot płatności na konto klienta odbywa się do kilku dni od odesłania zamówienia.

Przesyłka dobrze zapakowana

Optymalny sposób pakowania

Dobór rozmiaru kartonu czy rodzaju wypełnienia w zależności od ilości i rodzaju produktów w zamówieniu wymaga poświęcenia dodatkowego czasu przez pracownika i nie zawsze zapewnia optymalne wykorzystanie materiałów. System dla e-Commerce w pełni automatyzuje ten proces zapewniając, że każde zamówienie zostanie zapakowane w optymalny dla jego zawartości sposób.

Personalizacja doświadczeń

Pakowanie na prezent, dodatkowe materiały, personalizowane paczki – spełnienie oczekiwań klienta wymaga dokładności i precyzji. Rozwiązanie dla e-Commerce optymalizuje proces pakowania, dokładnie instruując pracownika jakie kolejne kroki powinien wykonać w trakcie przygotowywania przesyłki. Dzięki temu Twój klient otrzymuje paczkę zapakowaną dokładnie tak, jak oczekiwał, a Twoi pracownicy nie poświęcają dodatkowego czasu na bardziej wymagające przesyłki – system upraszcza i automatyzuje proces.

Elementy rozwiązania dla branży e-Commerce

ZARZĄDZANIE OFERTĄ HANDLOWĄ

Moduł zarządzania ofertą handlową został przygotowany specjalnie z myślą o charakterystyce działalności detalicznej w sieci sprzedaży. Dzięki niemu, zarządzanie tysiącami produktów, ich aktualizacja, zarówno odnośnie opisów, jaki sposób prezentacji, nie jest już tak pracochłonna. Możliwość integracji z katalogami internetowymi dostawców znacznie przyspiesza procesy copywritingu, umożliwiając efektywną obsługę procesu budowania własnego katalogu oferty czerpiąc z danych dostawców. Różna prezentacja cen czy promocji w różnych kanałach sprzedaży (witrynach własnych czy marketplace’ach) nie jest już kłopotem, bo moduły cenników i promocji umożliwiają managerom linii produktowych sprawne zarządzanie cenami produktów. I to wszystko zintegrowane z witrynami sprzedażowymi, celem automatycznej prezentacji oferty handlowej.

ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM

Rozwiązanie wyposażone jest w elementy, pozwalające efektywnie zarządzać pracą magazynu, bez względu na jego wielkość czy też skomplikowanie procesów. Mniejsze powierzchnie, na których zakres asortymentowy jest stały i ograniczony, mogą zostać wsparte przez elementy systemu gospodarki magazynowej i takie rozwiązanie będzie w pełni wystarczające. Magazyny, na których składowane są większe ilości towaru, o bardziej skomplikowanej strukturze, są wspierane przez system WMS, dostosowany do specyfiki działalności w branży e-Commerce. Umożliwia dobór najbardziej efektywnych metod kompletacji do poszczególnych zamówień, wspiera proces rozlokowania towaru w magazynie, pozwala na przyspieszenie procesu pakowania, jest zintegrowany ze spedytorami oraz wspiera obsługę zamówień B2C i B2B na jednej powierzchni magazynowej.

OBSŁUGA BOK

Odpowiednio skonfigurowane moduły z obszarów CRM oraz Workflow pozwalają na sprawne zarządzanie całością komunikacji z klientem, jaka ma miejsce w relacjach z nim. Mail, telefon, czat, wizyty na stronie – wszystko jest gromadzone w jednym systemie e-commerce. Wszelkie informacje do klienta o zamówieniach, zmianach ich statusu czy śledzenia przesyłki są generowane automatycznie, aby telefonów do firmy czy wiadomości wymagających odpowiedzi ludzkiej było możliwie jak najmniej.

INTEGRATOR Z SYSTEMEM ECOMMERCE B2C

W sprzedaży internetowej detalicznej, w szczególności tej na większą skalę, znaczna liczba firm korzysta z ogólnodostępnych lub dedykowanych rozwiązań sprzedaży eCommerce. Wymagana jest wówczas niezawodna i kompleksowa integracja systemu ERP z sklepem internetowym. Kolektory do takich platform jak Magento, PrestaShop, IAI są gotowe jako moduły oprogramowania e-commerce. Obejmują one integrację zarówno w obszarze oferty (katalogi produktowe, zdjęcia, cenniki, które są zarządzane w systemie Teneum X zostają eksportowane do systemu eCommerce), jak i w zakresie zarządzania zamówieniami.

DEDYKOWANA PLATFORMA SPRZEDAŻOWA B2B

W zakresie rozwiązań dla dystrybutorów i firm handlowych czy produkcyjnych, zwykłe rozwiązania sklepów internetowych są zazwyczaj niewystarczające. Charakter sprzedaży w każdej branży jest trochę inny. Partnerzy biznesowi inaczej formułują swoje oczekiwania i na różne elementy oferty zwracają uwagę. Dlatego zazwyczaj rozwiązania z tego zakresu tworzone są jako bardziej zaawansowane systemy dedykowane. Takie rozwiązania są opracowywane przez konsultantów Sente zgodnie ze specyfiką konkretnej firmy i indywidualnymi wymaganiami.

Dowiedz się więcej o rozwiązaniach Sente

Skontaktuj się

Przykłady projektów

QUIOSQUE

W nowej szacie informatycznej - kompletny system obsługi retail i omnichannel

60%

sprzedaży z użyciem karty lojalnościowej

Twój Browar

Kompleksowy system zarządzający magazynem i e-commerce

60%

krótszy czas realizacji zamówień

Dowiedz się więcej o rozwiązaniach Sente

Skontaktuj się