75%
zamówień realizowanych praktycznie bezobsługowo
15%
zamówień realizowanych poprzez dropshipping
85%
zamówień realizowanych z magazynu operatora logistycznego
Najważnieje wyzwania
zwiększenie efektywności głównych procesów operacyjnych
zwiększenie efektywności głównych procesów operacyjnych
zwinne wdrażanie rozwiązań odpowiadających na zmieniające sie potrzeby firmy
wsparcie handlu międzynarodowego i rozliczeń w obcych walutach
realizacja zamówień z magazynu operatora logistycznego logistycznego
wyeliminowanie funkcjonujących dotąd systemów pomocniczych
realizacja zamówień z magazynu operatora logistycznego logistycznego
wyeliminowanie funkcjonujących dotąd systemów pomocniczych
zwinne wdrażanie rozwiązań odpowiadających na zmieniające sie potrzeby firmy
wsparcie handlu międzynarodowego i rozliczeń w obcych walutach
obsługa zamówień w modelu dropshipping
obsługa zamówień w modelu dropshipping
Zintegrowany system ERP, WMS, BOK
Wdrożyliśmy kompleksowy system, który zarządza kluczowymi procesami operacyjnymi firmy i jest stale rozwijany wraz z nowymi potrzebami Narzędzia.pl.
Automatyzacja zamówień
Zaprojektowaliśmy rozwiązanie, które analizują zamówienia i realizują je w sposób bezobsługowy w 85% przypadków; pracownicy biura obsługi kleinta zajmują się wyłącznie procedowaniem zamówień wymagających podjęcia zdefiniowanych zadań.
Usprawnienie pracy działu księgowości
Wprowadziliśmy rozwiązania z zakresu Homebankingu i automatyczne rozliczenia płatności, z których około 300 dziennie obsługiwana jest bez udziału pracowników; samoczynnie odbywa się także wystawianie i wysyłka faktur do klientów.
Zarządzanie procesami back-office eCommerce
Stworzyliśmy mechanizmy, które całościowo obsługują realizację zamówień od momentu zakupu w witrynie internetowej, poprzez komplatację zamówień - w magazynie operratora logistycznego lub w modelu dropshipping, aż po wysyłkę i obsługę zwrotów oraz reklamacji.
Integracja z magazynem operatora logistycznego
Zintegrowaliśmy system z zewnętrznym magazynem WMS, co pozwoliło na weryfikację stanów magazynowych, udostępnianie ich na witrynie eCommerce oraz ułatwiło ich bieżącą kontrolę.
Skrócenie czasu wdrożenia nowego pracownika
Wdrożyliśmy rozwiązania, które zautomatyzowały powtarzalne czynności oraz usprawniły procesy, co pozwoliło na przyspieszyć procesu wdrożenia nowych pracowników i wyeliminowanie pomyłek popełnianych przez niedoświadczone osoby.
Poznaj szczegóły projektu: