Dlaczego ludzie z branży e-Commerce tak bardzo nienawidzą systemów ERP?
Wdrożenie ERP to ważna decyzja dla e-biznesu, która może skończyć się wprowadzeniem do firmy ciężkiego słonia, który przyprawi o ból głowy niejednego pracownika. Pobierz publikację i dowiedz się jak sprawić, aby ERP nie był kulą u nogi.
Wiadomość została oznaczona jako SPAM. Jeśli to czytasz skontakuj się z nami na kontakt@sente.pl
Przeczytaj e-book, z którego dowiesz się:
W jaki sposób i kiedy wdrożyć system ERP dla e-sklepu, by realnie usprawnić jego procesy?
Jak zrobić to właściwie i uniknąć częstych niepowodzeń, a jednocześnie sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów?
Jak stworzyć listę potrzeb, które ma spełniać rozwiązanie? Jak szukać dostawcy?
Tematy, o których przeczytasz w materiale:
Merytoryczne inspiracje
W e-booku znalazły się wskazówki, jak właściwie wdrożyć system ERP do firmy i w jaki sposób uniknąć częstych niepowodzeń, jednocześnie chcąc sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.
Czas, czas, czas...
Z publikacji dowiesz się, ile trwa proces implementacji systemu ERP do firmy i skąd bierze się czas oczekiwania na rozwiązanie. Ponadto, poznasz odpowiedź na pytanie, kiedy wdrożyć system ERP dla e-sklepu, by realnie usprawnić jego procesy.
ERP jako punkt centralny integracji danych
Jak każdy punkt centralny, system ERP ma swoje wady i zalety. W naszym e-booku znajdziesz analizę obu perspektyw, które pokażą Ci, w jaki sposób sprawić, aby system pomagał w osiągnięciu celów organizacji.
Pytania przed startem projektu
W publikacji znalazły się wskazówki, jakie elementy należy zweryfikować, szukając idealnego rozwiązania dla swojej firmy i jakie pytania zadać sobie przed startem projektu wdrożeniowego systemu ERP.
Pobierz publikację:
Wiadomość została oznaczona jako SPAM. Jeśli to czytasz skontakuj się z nami na kontakt@sente.pl
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu.Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w przycisk "Akceptuję". Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.