Inspirujące spotkania w branży retail

Ostatni kwartał roku to intensywny okres dla sieci handlowych. Najpierw Black Friday, następnie przedświąteczna gorączka. Październik to ostatnie chwile na zebranie inspiracji i zaplanowanie działań na ten intensywny czas. Aby być na bieżąco z tym, co aktualnie dzieje się w branży Retail odwiedziliśmy galę PRCH Retail Awords 2018 oraz Konferencję 100% Retail & Fashion.

Trendy w branży fashion

spotkanie branży Retail

Źródło: https://retailandfashion.pl/

100% Retail & Fashion to jedyny convent marketingowy, który skupia znane marki, wschodzących projektantów, specjalistów ds. fashion marketingu oraz firmy i startupy współpracujące z branżą odzieżową. Dwudniowe wydarzenie to przede wszystkim praktyczna wiedza podana w formie case study. Tematyka wystąpień to przegląd zagadnień związanych z promowaniem marek modowych, od projektowania komunikacji i definiowania tożsamości brandu, przez optymalizację eCommerce, budowanie relacji z klientami online, aż po merchandising w salonach sprzedaży i prognozowanie trendów. Poza dawką wiedzy wydarzenie było okazją do spotkania i rozmów z ekspertami z branży. Podczas konferencji swoje wystąpienie miały przedstawicielki marki Quiosque, z którą mamy przyjemność współpracować już od ponad 2 lat.

Nagrody Retail Awords

Gala PRCH

Źródło: http://prch.org.pl/pl/

Polska Rada Centrów Handlowych zrzesza największe sieci handlowe oraz firmy i marki bezpośrednio z nimi związane. Tegoroczna Gala konkursu PRCH Retail Awards odbyła się 11 października w auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej. Podczas gali ogłoszono najlepsze projekty i kampanie zrealizowane przez centra handlowe oraz sieci sklepów retail. Nagrody w konkursie przyznawane są w takich kategoriach jak: Sieć handlowa roku, Wydarzenie roku czy Kampania wizerunkowa roku. Pełna lista laureatów dostępna jest na stronie wydarzenia. Retail Awords, oprócz nagradzania sukcesów sieci i centrów handlowych, jest miejscem wymiany inspiracji i obserwacji na temat rynku centrów handlowych.

Polski rynek handlowy jest bardzo konkurencyjny. Tym samym wysoki poziom kompetencji w zarządzaniu obiektem lub siecią handlową oraz ciekawe pomysły na marketing i budowanie relacji z lokalną społecznością, stanowią o finalnym sukcesie.

– powiedział Radosław Knap, dyrektor generalny i członek zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Jesteśmy członkiem stowarzyszenia, a marka Quiosque ma na swoim koncie wyróżnienia w plebiscycie, a w tegorocznej edycji znalazła się w gronie firm nominowanych. Z tego względu nie mogło nas zabraknąć na rozdaniu nagród. Gratulujemy wszystkim zwycięzcom.

Powrót do listy artykułów