Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!

Spotkajmy się na Forum Retail Challenge Polska

11 i 12 września w Warszawie odbędzie Forum Retail Challenge Polska – jedno z najważniejszych wydarzeń w branży sieci handlowych. Stanowi odpowiedź na największe wyzwania, które stoją przed firmami z tego sektora. Spotkanie praktyków ma na celu wyznaczenie kierunków rozwoju dla branży na najbliższe lata.

Prelekcje, case study i dyskusje

Uczestnicy wydarzenia posłuchają o tym, jak rozwijać i dbać o bezpieczeństwo e-sklepu, w jaki sposób dbać o customer experience klientów dzięki innowacjom w płatnościach czy budować przewagę za pomocą nowych technologii. Prelegenci podzielą się również wiedzą na temat optymalizacji procesów logistycznych oraz sposobami na zwiększenie efektywności łańcucha dostaw. Wszystko to poparte konkretnymi case study przedstawionymi przez praktyków z największych firm w Polsce.

W programie wydarzenia znalazło się aż 10 bloków tematycznych:

  • E-COMMERCE FOR RETAIL
  • PEOPLE IN RETAIL
  • NEW STRATEGIES FOR TRANSFORMING MARKET
  • CIRCULAR ECONOMY IN RETAIL
  • OMNICHANNEL RETAILING
  • COOPERATIO RETAILER & SUPPLIER
  • LOGISTICS & DISTRIBUTION EXCELLENCE
  • CUSTOMER ENGAGEMENT
  • TECH & INNOVATION
  • DIGITAL PAYMENTS & FINANCIAL SERVICES

Quo Vadis Omnichannel?

Wielokanałowość w sprzedaży, to od lat jeden z czołowych trendów dla branży retail. Choć definicje każdy zna na wylot, to w branży bardzo często można spotkać się z przekonaniem, że mało kto potrafi ten model skutecznie wdrażać. Podczas Forum Retail Challenge Jakub Czyżkowski, Wiceprezes Sente, weźmie udział w panelu dyskusyjnym: Przełomowe momenty i największe ryzyka w rozwoju omnichannel. Moderatorem panelu będzie Dorota Bachman, Członek Zarządu, Trade & Business Development Director, AZYMUT. W dyskusji udział weźmie również Marek Czupryna, CEO, KOMEX, Katarzyna Jańczak-Stefanide, General Manager, BRICOMARCHE oraz Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu, RTV EURO AGD.

Dyskusja skupi się wokół 3 zagadnień, związanych z koncepcją sprzedaży wielokanałowej:

  • definiowanie wielokanałowości w organizacjach
  • czy dla Millenialsów istnieje jeszcze czysty offline
  • rola i waga omnichannel w budowaniu lojalności

Pełny program wydarzenia oraz bilety dostępne tutaj: https://retailchallengepoland.pl/program/

Powrót do listy artykułów