System CRM umożliwia pracownikom działów handlowych tworzenie indywidualnych ofert dla klientów lub potencjalnych klientów. Rozwiązanie dostarcza wszelkich funkcji, potrzebnych do efektywnego przeprowadzania tego procesu. Dane na temat kontrahentów i historia kontaktów dostępna w CRM, pozwala na bieżąco weryfikować ustalenia i warunki współpracy. Intuicyjny panel usprawnia proces ofertowania i zapewnia jego efektywność.
Tworzenie ofert w systemie Teneum X jest zautomatyzowane. Do oferty można dodać wszystkie towary, które dostępne są w kartotece asortymentowej. ale nie tylko. Pozycje ofert mogą wykraczać poza pozycje asortymentowe umieszczone w kartotece towarowej w systemie. Każda z ofert może być personalizowana i modyfikowana zgodnie z oczekiwaniami konkretnego klienta.
System CRM usprawnia również tworzenie i edytowanie dokumentacji. Przy zastosowaniu odpowiednich szablonów i makr pakietu MS Office, dokumenty i wydruki ofert mogą być tworzone automatycznie. Ponadto raz przygotowana oferta może być powielana lub edytowana.
Całościowe zarządzanie procesem ofertowania z poziomu systemu CRM daje pewność, że każdy z jego kroków jest przeprowadzany zgodnie ze standardem i w odpowiednim momencie. Dostęp do historii ofert przesyłanych do Klienta pozwala lepiej reagować na jego potrzeby w przyszłości i optymalizować propozycje. Posiadanie całej wiedzy o dotychczasowej współpracy z klientem w jednym miejscu daje pewność, że w każdym momencie możliwe jest odniesienie się do poszczególnych ustaleń i korespondencji.
Przyjęte oferty mogą być przekształcone w zamówienia sprzedaży i dalej procedowane w odpowiednich działach.
Umów się na rozmowę z konsultantem biznesowym.
Piotr Krupiarz
Menadżer ds. rozwoju biznesu