System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
300%
wzrost sprzedaży w kanale e-Commerce
200%
wzrost tempa pracy w magazynie outletowym
60%
sprzedaży z użyciem karty lojalnościowej
Najważniejsze wyzwania
automatyzacja procesów sprzedażowych
automatyzacja procesów sprzedażowych
rozwój programów lojalnościowych
usprawnienie procesów w magazynie centralnym i umożliwienie ich rozwoju
uruchomienie systemu WMS w magazynie outletowym
rozwój w kierunku omnichannel
uruchomienie systemu WMS w magazynie outletowym
rozwój w kierunku omnichannel
rozwój programów lojalnościowych
usprawnienie procesów w magazynie centralnym i umożliwienie ich rozwoju
wprowadzenie usprawnień do magazynu głównego w celu podniesienia wydajności pracy
wprowadzenie usprawnień do magazynu głównego w celu podniesienia wydajności pracy
Zaprojektowaliśmy rozwiązanie, które umożliwia sprzedaż w sklepie internetowym towarów pochodzących ze wszystkich magazynów regionalnych poszczególnych sklepów.
W każdym ze sklepów wprowadziliśmy automatycznie aktualizowane tablice informujące o realizacji celów sprzedażowych poszczególnych sprzedawców, co istotnie wpłynęło na motywację pracowników i osiągane wyniki.
Stworzyliśmy rozwiązanie, dzięki któremu zwrot poszczególnych sztuk towaru odbywa się sprawnie i nie wymaga anulowania paragonu.
Zaprojektowaliśmy rozwiązanie, które pozwoliło na znaczące zwiększenie jakości obsługi klientów. Program lojalnościowy uległ zupełnej zmianie, co w ciągu kilku miesięcy przyczyniło się do wzrostu do 60% transakcji realizowanych z użyciem karty.
Stworzyliśmy rozwiązanie, które przekazuje do sklepów personalizowane informacje o zmianach cen – tylko tych produktów, które są dostępne w danym punkcie sprzedaży.
Zautomatyzowaliśmy proces raportowania sprzedaży, co pozwoliło marce Quiosque zarządzać polityką sprzedażową w czasie rzeczywistym na podstawie preferencji klientek.
Stworzyliśmy interfejsy, które poprawiły wykorzystywane przez P.B.H. mechanizmy oraz były konfigurowalne, co było szczególnie ważne w perspektywie rozwoju.
Wdrożyliśmy zarządzający system WMS, który wskazuje magazynierowi z jakiej lokacji ma zabrać towar. Dzięki temu wydajność wydań wzrosła o 200%.
Wprowadziliśmy mechanizm, który pozwala na skrócenie procesu przesyłki towaru między sklepami.
Opracowaliśmy mechanizm, dzięki któremu wycofywana ze sklepów kolekcja trafia do sprzedaży w sklepie internetowym. Wyzwaniem w tym obszarze było zachowanie balansu pomiędzy zapewnieniem dostępności nowych towarów w sklepach stacjonarnych, a uwolnieniem zalegających produktów do sprzedaży internetowej.
Poznaj szczegóły projektu:
Porozmawiajmy o twoim biznesie
Skontaktuj sięPozostałe artykuły