Zintegrowany system obsługi retail i omnichanel w branży fashion

300%

wzrost sprzedaży w kanale e-Commerce

200%

wzrost tempa pracy w magazynie outletowym

60%

sprzedaży z użyciem karty lojalnościowej

Najważniejsze wyzwania

automatyzacja procesów sprzedażowych

automatyzacja procesów sprzedażowych

rozwój programów lojalnościowych

usprawnienie procesów w magazynie centralnym i umożliwienie ich rozwoju

uruchomienie systemu WMS w magazynie outletowym

rozwój w kierunku omnichannel

uruchomienie systemu WMS w magazynie outletowym

rozwój w kierunku omnichannel

rozwój programów lojalnościowych

usprawnienie procesów w magazynie centralnym i umożliwienie ich rozwoju

wprowadzenie usprawnień do magazynu głównego w celu podniesienia wydajności pracy

wprowadzenie usprawnień do magazynu głównego w celu podniesienia wydajności pracy

Co wdrożyliśmy

Pobierz pełne case study

Poszerzenie dostępności towaru w sklepie internetowym

Zaprojektowaliśmy rozwiązanie, które umożliwia sprzedaż w sklepie internetowym towarów pochodzących ze wszystkich magazynów regionalnych poszczególnych sklepów.

Tablice analityczne

W każdym ze sklepów wprowadziliśmy automatycznie aktualizowane tablice informujące o realizacji celów sprzedażowych poszczególnych sprzedawców, co istotnie wpłynęło na motywację pracowników i osiągane wyniki.

Uruchomienie mechanizmów umożliwiających zwrot częściowy

Stworzyliśmy rozwiązanie, dzięki któremu zwrot poszczególnych sztuk towaru odbywa się sprawnie i nie wymaga anulowania paragonu.

Program lojalnościowy

Zaprojektowaliśmy rozwiązanie, które pozwoliło na znaczące zwiększenie jakości obsługi klientów. Program lojalnościowy uległ zupełnej zmianie, co w ciągu kilku miesięcy przyczyniło się do wzrostu do 60% transakcji realizowanych z użyciem karty.

Usprawnienie wymiany informacji o zmianach cen

Stworzyliśmy rozwiązanie, które przekazuje do sklepów personalizowane informacje o zmianach cen – tylko tych produktów, które są dostępne w danym punkcie sprzedaży.

Automatyczne raporty sprzedażowe

Zautomatyzowaliśmy proces raportowania sprzedaży, co pozwoliło marce Quiosque zarządzać polityką sprzedażową w czasie rzeczywistym na podstawie preferencji klientek.

Usprawnienie systemu WMS w magazynie centralnym

Stworzyliśmy interfejsy, które poprawiły wykorzystywane przez P.B.H. mechanizmy oraz były konfigurowalne, co było szczególnie ważne w perspektywie rozwoju.

System WMS w magazynie outletowym

Wdrożyliśmy zarządzający system WMS, który wskazuje magazynierowi z jakiej lokacji ma zabrać towar. Dzięki temu wydajność wydań wzrosła o 200%.

Przesunięcia między sklepami (logistyka międzymagazynowa)

Wprowadziliśmy mechanizm, który pozwala na skrócenie procesu przesyłki towaru między sklepami.

Wycofanie kolekcji ze sklepów

Opracowaliśmy mechanizm, dzięki któremu wycofywana ze sklepów kolekcja trafia do sprzedaży w sklepie internetowym. Wyzwaniem w tym obszarze było zachowanie balansu pomiędzy zapewnieniem dostępności nowych towarów w sklepach stacjonarnych, a uwolnieniem zalegających produktów do sprzedaży internetowej.

Poznaj szczegóły projektu:

Powrót do listy projektów

Porozmawiajmy o twoim biznesie

Skontaktuj się