6x
razy krótszy czas kompletacji zamówień
10x
więcej produktów bez zmiany powierzchni magazynu
1
magazyn centralny, zamiast 10 mniejszych
Najważnieje wyzwania
wdrożenie jednego systemu zarządzającego wielopodmiotową organizacją
wdrożenie jednego systemu zarządzającego wielopodmiotową organizacją
usprawnienie procesów magazynowych poprzez zapewnienie identyfikowalności towaru
integracja kanałów sprzedaży on-line i off-line
możliwość dostosowania rozwiązań do unikalnych procesów
możliwość dostosowania rozwiązań do unikalnych procesów
usprawnienie procesów magazynowych poprzez zapewnienie identyfikowalności towaru
integracja kanałów sprzedaży on-line i off-line
Wielofirmowość ujęta w jeden spójny system
System ERP umożliwił pracę w jednym rozwiązaniu dwóch różnych podmiotów gospodarczych, które wchodzą w skład spółki Lobos.
Ujednolicone zarządzanie danymi i informacjami
Rozwiązania ujednoliciło i uporządkowało dane powstające w różnych działach firmy oraz umożliwiło centralne zarządzanie bazą danych oraz informacjami.
Pełna identyfikowalność towarów
Każdy produkt znajdujący się w magazynie został przyporządkowany konkretnej lokacji, oznaczonej kodem kreskowym. Dzięki temu identyfikacja położenia każdej sztuki określonej pozycji asortymentowej trwa sekundy.
Konsolidacja obiegu dokumentów
Wdrożenie systemu ERP Sente pozwoliło skonsolidować obieg dokumentacji całej organizacji. Wykorzystane zostały tzw. wyróżniki na kontach, dzięki którym w łatwy sposób można identyfikować miejsca powstania kosztów.
Jednorodne raporty i analizy
Dzięki odpowiedniemu skonfigurowaniu obszaru odpowiedzialnego za controlling dane obu firm (również w podziale na poszczególne oddziały) mogą być dowolnie agregowane i analizowane, a zarząd otrzymuje aktualne i kompletne informacje na temat kondycji finansowej całej grupy.
Rozliczenia czasu pracy
Rozwiązania zapewniły zintegrowany proces naliczania płac w obu firmach. W przypadku przeniesienia pracownika z jednej firmy do drugiej, transfer danych oraz wygenerowanie dokumentacji, realizuje się jednym kliknięciem.
Wsparcie opieki serwisowej
System w momencie sprzedaży urządzenia automatycznie zakłada w module CRM umowę serwisową na dany asortyment. W efekcie osoba obsługująca serwis ma stały podgląd historii serwisu, łącznie z informacją o lokalizacji produktu w magazynie.
Poznaj szczegóły projektu: