300%
wzrost sprzedaży w kanale eCommerce
200%
wzrost tempa pracy w magazynie outletowym
60%
sprzedaży z użyciem karty lojalnościowej
Najważnieje wyzwania
Automatyzacja procesów sprzedażowych
Automatyzacja procesów sprzedażowych
Rozwój programów lojalnościowych
Usprawnienie procesów w magazynie centralnym i umożliwienie ich rozwoju
Uruchomienie systemu WMS w magazynie outletowym
Rozwój w kierunku omnichannel
Uruchomienie systemu WMS w magazynie outletowym
Rozwój w kierunku omnichannel
Rozwój programów lojalnościowych
Usprawnienie procesów w magazynie centralnym i umożliwienie ich rozwoju
Wprowadzenie usprawnień do magazynu głównego w celu podniesienia wydajności pracy
Wprowadzenie usprawnień do magazynu głównego w celu podniesienia wydajności pracy
Poszerzenie dostępności towaru w sklepie internetowym
Zaprojektowaliśmy rozwiązanie, które umożliwia sprzedaż w sklepie internetowym towarów pochodzących ze wszystkich magazynów regionalnych poszczególnych sklepów.
Tablice analityczne
W każdym ze sklepów wprowadziliśmy automatycznie aktualizowane tablice informujące o realizacji celów sprzedaażowych poszczególnych sprzedawców, co istotnie wpłynęło na motywację pracowników i osiągane wyniki.
Uruchomienie mechanizmów umożliwiających zwrot częściowy
Stworzylismy rozwiązanie, dzięki któremu zwrot poszczególnych sztuk towaru odbywa się sprawnie i nie wymaga anulowania paragonu.
Program lojalnościowy
Zaprojektowaliśmy rozwiązanie, które pozwoliło na znaczące zwiększenie jakości obsługi klientów. Program lojalnościowy uległ zupełnej zmianie, co w ciągu kilku miesięcy przyczyniło się do wzrostu do 60% transakcji realizowanych z użyciem katy
Usprawnienie wymiany informacji o zmianach cen
Stworzyliśmy rozwiązanie, które przekazuje do sklepów personalizowane informacje o zminach cen -tylko tych produktów, które są dostępne w danym punkcie sprzedaży.
Automatyczne raporty sprzedażowe
Zautomatyzowaliśmy proces raportowania sprzedaży, co pozwiliło marce Quiosque zarządzać polityką sprzedażową w czasie rzecyziwstym na podstawie rzeczywistych preferencji klientek.
Usprawnienie systemu WMS w magazynie centralnym
Stworzyliśmy interfejsy, które poprawiły wykorzystywane przez P.B.H. mechanizmy oraz były konfigurowalne, co było szczególnie ważne w perspektywie rozwoju.
System WMS na magazynie outletowym
Wdrożyliśmy zarządzający system WMS, który wskazuje magazynierowi z jakiej lokacji ma zabrać towar. Dzięki temu wydajność wydań wzrosła o 200%.
Przesunięcia między sklepami (logistyka międzymagazynowa)
Wprowadziliśmy mechanizm, który pozwala na skrócenie procesu przesyłki towaru między sklepami.
Wycofanie kolekcji ze sklepów
Opracowaliśmy mechanizm, dzięki któremu wycofywana ze sklepów kolekcja trafia do sprzedaży w sklepie internetowym. Wyzwaniem w tym obszarze było zachowanie balansu pomiędzy zapewnieniem dostępności nowych towarów w sklepach stacjonarnych, a uwolnieniem zalegających produktów do sprzedaży internetowej.
Poznaj szczegóły projektu: