System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
100%
kontroli nad procesem produkcji
2x
szybszy proces planowania produkcji
100%
identyfikacji partii wyrobów
Najważniejsze wyzwania
skrócenie czasu planowania i raportowania produkcji
skrócenie czasu planowania i raportowania produkcji
wzrost efektywności w obszarze sprzedaży i obsługi klientów
możliwość szybkiego rozliczenia produkcji oraz kalkulacji kosztów wytworzenia produktów
usprawnienie procesu wymiany informacji pomiędzy działami i jednostkami w ramach grupy
optymalizacja procesu planowania zaopatrzenia
usprawnienie procesu wymiany informacji pomiędzy działami i jednostkami w ramach grupy
optymalizacja procesu planowania zaopatrzenia
wzrost efektywności w obszarze sprzedaży i obsługi klientów
możliwość szybkiego rozliczenia produkcji oraz kalkulacji kosztów wytworzenia produktów
dostarczenie osobom zarządzającym bieżących informacji strategicznych
dostarczenie osobom zarządzającym bieżących informacji strategicznych
System generuje informacje na temat bieżącej sytuacji produkcyjnej na podstawie stanów poszczególnych towarów, danych pochodzących ze złożonych zamówień, zamówień w dostawie itp. Dzięki temu produkcja jest zaplanowana znacznie szybciej, a pracownicy nie muszą ręcznie weryfikować danych.
W systemie określone są stany minimalne poszczególnych surowców. Kiedy ich zużycie zbliża się do zdefiniowanego poziomu, system wysyła powiadomienia o konieczności złożenia zamówienia.
System wspiera pracę laboratorium poprzez automatyzację procesu kontroli poszczególnych wyrobów oraz pełną identyfikowalność partii w każdym realizowanym zamówieniu.
Rozwiązanie monitoruje wszystkie etapy produkcji i dostarcza informacji na temat rzeczywistego kosztu wytworzenia towarów. W momencie planowania znany jest przybliżony koszt produkcji według receptur i obecnie dostępnych na magazynie surowców.
System dostarcza szczegółowych analiz rentowności sprzedaży, na podstawie których możliwe jest podejmowanie działań w obszarze sprzedaży i zakupów zwiększających ich opłacalność.
Informacje na temat sprzedaży, finansów, zakupów i rozliczeń poszczególnych podmiotów są w pełni dostępne w systemie. Zarząd firmy ma stały dostęp do raportów i analiz dających pełen wgląd w bieżącą sytuację finansową poszczególnych jednostek.
Wdrożenie rozwiązania w całej grupie TEDEX ujednoliciło zasady prowadzenia księgowości w poszczególnych spółkach. Spójny system ułatwia wprowadzanie do grupy nowych spółek oraz pozwoliło na uwspólnienie kartotek.
Poznaj szczegóły projektu:
Porozmawiajmy o twoim biznesie
Skontaktuj sięPozostałe artykuły