System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
42%
dynamika wzrostu przychodów rok po wdrożeniu
100%
automatyzacja wymiany danych z klientami i partnerami
30%
więcej wysyłanych zamówień bez konieczności zwiększania zatrudnienia
Najważniejsze wyzwania
usprawnienie procesu sprzedaży do dużych, sieciowych klientów
usprawnienie procesu sprzedaży do dużych, sieciowych klientów
wyeliminowanie powtarzalnych czynności
zwiększenie szybkości realizacji zamówień
wsparcie planowania zakupów
automatyzacja procesu składania zamówień
wsparcie planowania zakupów
automatyzacja procesu składania zamówień
wyeliminowanie powtarzalnych czynności
zwiększenie szybkości realizacji zamówień
Wprowadzenie EDI (elektronicznej wymiany dokumentów) uprościło proces wymiany informacji o zamówieniach i przyspieszyło ich składanie oraz realizację.
Po wprowadzeniu niezbędnych danych w systemie samoczynnie tworzona jest cała niezbędna do obsługi procesu dokumentacja magazynowa, listy przewozowe dla firmy spedycyjnej oraz faktury.
Dzięki wdrożonym rozwiązaniom pracownicy administracyjni mogą zająć się innymi zadaniami, a dział sprzedaży zamiast skupiać się na realizacji zleceń może skierować swoje siły na poszukiwanie nowych klientów.
Elementy rozwiązania Sente przeznaczone do obsługi procesów księgowych pozwalają na sprawne i natychmiastowe wykonywanie takich zmian w dokumentach finansowych.
System przechowuje kody produktów poszczególnych odbiorców. Podczas realizacji i rozliczeń zamówień następuje swego rodzaju tłumaczenie z „języka” kodów danego marketu na „język” systemu obsługującego Novoterm.
System ERP opierając się na danych historycznych dotyczących realizowanych zamówień i sprzedaży w zależności od danego okresu prognozuje ilości danych kategorii asortymentu, jakie są potrzebne do zapewnienia ciągłości sprzedaży.
Rozwiązania posiadają funkcje kontrolne i zabezpieczające dostępność towaru według umów zawartych z konkretnymi firmami. System „zna” warunki współpracy z każdym odbiorcą i „pilnuje”, aby były właściwie realizowane
Pełna automatyzacja wymiany danych z systemem spedytora sprawia, że po przyjęciu do systemu zamówienia, firma transportowa otrzymuje dokumenty przewozowe wraz z kompletem danych na temat tego, kiedy oraz jakie ilości towaru ma odebrać od dystrybutora oraz dokąd je dostarczyć.
Poznaj szczegóły projektu:
Porozmawiajmy o twoim biznesie
Skontaktuj sięPozostałe artykuły