42%
dynamika wzrostu przychodów rok po wdrożeniu
100%
automatyzacja wymiany danych z klientami i partnerami
30%
więcej wysyłanych zamówień bez konieczności zwiększania zatrudnienia
Najważnieje wyzwania
usprawnienie procesu sprzedaży do dyżych, sieciowych klientów
usprawnienie procesu sprzedaży do dyżych, sieciowych klientów
wyeliminowanie powtarzalnych czynności
zwiększenie szybkości realizacji zamówień
wsparcie planowania zakupów
automatyzacja procesu składania zamówień
wsparcie planowania zakupów
automatyzacja procesu składania zamówień
wyeliminowanie powtarzalnych czynności
zwiększenie szybkości realizacji zamówień
Automatyzacja procesu składania zamówień
Wprowadzenie EDI (elektronicznej wymiany dokumentów) uprościło proces wymiany informacji o zamówieniach i przyspieszyło ich składanie oraz realizację.
Sprawny przepływ informacji o zamówieniach
Po wprowadzeniu niezbędnych danych w systemie samoczynnie tworzona jest cała niezbędna do obsługi procesu dokumentacja magazynowa, listy przewozowe dla firmy spedycyjnej oraz faktury.
Eliminacja czynności powtarzalnych
Dzięki wdrożonym rozwiązaniom pracownicy administracyjni mogą zająć się innymi zadaniami, a dział sprzedaży zamiast skupiać się na realizacji zleceń może skierować swoje siły na poszukiwanie nowych klientów.
Automatyzacja generowania skorygowanych faktur
Elementy rozwiązania Sente przeznaczone do obsługi procesów księgowych pozwalają na sprawne i natychmiastowe wykonywanie takich zmian w dokumentach finansowych.
Obsługa znakowania poszczególnych klientów
System przechowuje kody produktów poszczególnych odbiorców. Podczas realizacji i rozliczeń zamówień następuje swego rodzaju tłumaczenie z „języka” kodów danego marketu na „język” systemu obsługującego Novoterm.
Planowanie zamówień towarów importowanych
System ERP opierając się na danych historycznych dotyczących realizowanych zamówień i sprzedaży w zależności od danego okresu prognozuje ilości danych kategorii asortymentu, jakie są potrzebne do zapewnienia ciągłości sprzedaży.
Pilnowanie warunków umowy
Rozwiązania posiadają funkcje kontrolne i zabezpieczające dostępność towaru według umów zawartych z konkretnymi firmami. System „zna” warunki współpracy z każdym odbiorcą i „pilnuje”, aby były właściwie realizowane
Systemowe wsparcie spedycji
Pełna automatyzacja wymiany danych z systemem spedytora sprawia, że po przyjęciu do systemu zamówienia, firma transportowa otrzymuje dokumenty przewozowe wraz z kompletem danych na temat tego, kiedy oraz jakie ilości towaru ma odebrać od dystrybutora oraz dokąd je dostarczyć.
Poznaj szczegóły projektu: