System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
Potrzeby naszych Klientów stale się zmieniają. Są przedsiębiorstwa, które na przestrzeni 10 lat współpracy z naszą firmą zwiększyły swój przychód nawet dziesięciokrotnie. Współpracujemy też z firmami, które swoje funkcjonowanie opierają na niestandardowym modelu działalności i często modyfikują sposób, w jaki działają. Stały rozwój, nietypowa forma działalności czy zmienność środowiska wewnętrznego, jak i zewnętrznego firmy, to czynniki, które sprawiają, że potrzeby poszczególnych firm wobec rozwiązań informatycznych zwiększają się i ewoluują w czasie. Zmieniamy się razem z naszymi Klientami, co sprawia, że nasza oferta i zakres proponowanych rozwiązań również się zmienia.
Realizując projekty dla naszych Klientów dostosowujemy opracowywane rozwiązania do ich zindywidualizowanych potrzeb. Przygotowujemy szyte na miarę rozwiązania, które okazują się skuteczne u określonego klienta. Są one zbyt nietypowe, aby wprowadzać je do standardu oferowanego systemu. Jednocześnie doświadczenie pokazuje nam, że specjalnie opracowane rozwiązania są zbyt cenne, aby nie podzielić się nimi z innymi firmami, które, choć działają w różnych branżach, realizują takie same lub podobne procesy. Z tego względu zdecydowaliśmy się zebrać zdobyte doświadczenia, tak aby mogły one pomóc w realizacji celów kolejnych klientów.
Półka z dodatkami jest zbiorem rozszerzeń do systemu, które opracowaliśmy na życzenie naszych Klientów. Są to rozwiązania, które nie są typowymi elementami systemów ERP i zwykle nie znajdują się w standardowo oferowanych modułach. Rozwiązują jednak bardzo ważne dla funkcjonowania poszczególnych typów firm problemy operacyjne. Na półce znajdują się różnego rodzaju rozwiązania, które pomogły naszym Klientom w różnych obszarach funkcjonowania. M.in. narzędzia służące do integracji z systemami e-commerce, agencjami celnymi czy firmami kurierskimi, umożliwiające automatyczne zarządzanie usługą faktoringu czy bezbłędną obsługę zwrotów i reklamacji. To również większe moduły, takie jak obsługa punktu sprzedaży detalicznej, harmonogramowanie produkcji, zarządzanie promocjami celowanymi itp.
Dzięki zastosowaniu dodatku możemy kolejnemu Klientowi dostarczyć nowe rozwiązanie szybciej i przy niższych kosztach, ponieważ nie ma potrzeby projektowania go od podstaw. Rozwiązań znajdujących się na półce nie należy traktować jako gotowych do zainstalowania fragmentów oprogramowania – wymagają zawsze dostosowania do specyfiki konkretnej firmy oraz jej indywidualnych potrzeb. Jednak baza, która dostępna jest na półce wystarcza, aby wdrożenie konkretnego narzędzia było możliwe w stosunkowo krótkim czasie i bez konieczności ponoszenia kosztów tworzenia oprogramowania całkowicie dedykowanego. Zbiór rozwiązań dostępnych na półce stale się zwiększa, co daje nam możliwość proponowania coraz lepiej dopasowanych do konkretnych firm i potrzeb narzędzi. Półka z dodatkami jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom, które zgłaszali i zgłaszają nasi Klienci. Jesteśmy przekonani, że zarówno obecni, jak i przyszli Klienci będą czerpać korzyści z dostępu do dodatków.
Pozostałe artykuły