Przewodnik:

Jak przeprowadzić cyfrową transformację w firmie handlowej?

Materiał to zbiór opracowań autorstwa 10 ekspertów, którzy dzielą się praktycznymi wskazówkami i rozwiązaniami na temat skutecznego przeprowadzania firm handlowych przez proces cyfrowej zmiany i wiążącymi się z nim wyzwaniami.

Wiadomość została oznaczona jako SPAM. Jeśli to czytasz skontakuj się z nami na kontakt@sente.pl

Pobierając materiał akceptujesz Politykę prywatności

Przeczytaj przewodnik, z którego dowiesz się:

Jak priorytetyzować pomysły biznesowe w procesie transformacji i wybierać do realizacji te z największym potencjałem?

Jak przeprowadzać zmiany w organizacji pracy zespołów handlowych, aby działały efektywniej?

Jakie taktyki zastosować, aby zwiększyć wydajność procesów magazynowych i back-office dzięki transformacji cyfrowej?

Autorzy publikacji:

  • Bartosz Majewski

    Bartosz Majewski

    Prezes i współwłaściciel Casbeg

    W Casbeg doradza firmom B2B w zakresie sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, wcześniej działając m.in. w startupie B2B, w ciągu 3,5 roku jego zespół pozyskał 1000 klientów z 41 krajów. W ciągu dekady zamknął transakcje warte ponad 7 milionów dolarów.

  • Krzysztof Wieczorek

    Krzysztof Wieczorek

    Business project manager Astra S.A.

    Konsultant z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze logistyki i wsparcia wdrożeń systemów IT, zarządzania centrum logistycznym i uruchamiania projektów z zakresu logistyki e-Commerce.

  • Piotr Stohnij

    Piotr Stohnij

    Doradca ds. zmian pokoleniowych

    Ekspert w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie. W tych obszarach prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów. Napisał „Koniec alfabetu”, pierwszą polską książkę poświęconą zmianie pokoleniowej w biznesie.

  • Artur Olejniczak

    Artur Olejniczak

    Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu

    Moderator i Keynote Speaker największych branżowych konferencji branży TSL. Od wielu lat baczny obserwator i recenzent rynku magazynowego oraz KEP w Polsce.

  • Michał Dusiński

    Michał Dusiński

    Agile Evangelist w Agile Force

    Doświadczony programista i przedsiębiorca z 20-letnim stażem w branży IT. Często trener, czasem Product Owner, sporo architekt i programista, wieloletni Scrum Master – zawsze Agile Evangelist. Mentor Google.

  • Maciej Gawlik

    Maciej Gawlik

    Managing Partner w LEANSPIN

    Doktor ekonomii, trener biznesu, przedsiębiorca w branży IT. Z zamiłowania startupowiec i innowator, posiadający wieloletnie doświadczenie w zakresie analizy danych i procesów biznesowych oraz wnioskowania biznesowego.

  • Przemysław Skrzek

    Przemysław Skrzek

    Managing Partner w LEANSPIN

    Przedsiębiorca i specjalista w branży IT, executive manager, praktyk nowoczesnych metod zarządzania. Pomysłodawca i animator wrocławskiego klastra firm informatycznych ITCorner.

  • Marek Kich

    Marek Kich

    CEO w X-Coding IT Studio

    Konsultant e-Commerce i marketingu. Od ponad 10 lat pomaga firmom uruchamiać i rozwijać się w e-Commerce B2B / B2C. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się m.in w autorskim podkaście Sztuka E-Commerce.

  • Marcin Kowalski

    Marcin Kowalski

    Prezes zarządu Human Partner

    Od 15 lat zarządza firmą doradczo-szkoleniową Human Partner, świadczącą usługi rozwojowe za pomocą cyfrowych technologii dla przedsiębiorstw, głównie z sektora MŚP. Tworzy dedykowane programy rozwojowe dla firm i ich liderów.

  • Jakub Czyżkowski

    Jakub Czyżkowski

    Partner Zarządzający w Sente

    Programista, projektant systemów wspomagania zarządzania dla firm dystrybucyjnych, handlowych i produkcyjnych. Poszukiwacz efektywności operacyjnej w przedsiębiorstwach, wyznawca automatyzacji procesów biznesowych.

Tematy, o których przeczytasz w materiale:

Nowa rola handlowców

Bartosz Majewski opowiedział, jak zmiany w otoczeniu biznesowym wpływają na rolę handlowców w firmach B2B oraz podzielił się wskazówkami, jak wprowadzać nowe sposoby organizacji pracy zespołów sprzedażowych, aby działały efektywniej.

Priorytetyzowanie pomysłów i skupienie strategiczne

Przemysław Skrzek i Maciej Gawlik wyjaśnili, czym jest, a czym nie jest cyfrowa transformacja oraz opowiedzieli o narzędziach, jakie warto wykorzystać, aby oceniać i priorytetyzować biznesowe inicjatywy.

Obawy i wątpliwości pracowników

Piotr Stohnij podzielił się wiedzą na temat tego, w jaki sposób zmiany pokoleniowe wpływają na przebieg projektów cyfrowej transformacji oraz od kogo zacząć proces transformacji, aby zakończył się on sukcesem.

Procesy magazynowe i back-office

Krzysztof Wieczorek opowiedział, jak zmienia się organizacja procesów magazynowych i back-office w trakcie transformacji oraz jakie taktyki i rozwiązania zastosować, aby zachować ich efektywność. Jakub Czyżkowski z kolei wyjaśnił jak wybrać rozwiązania IT, które pozwolą skutecznie przeprowadzić proces transformacji.

Rozwiązania informatyczne

Marek Kich z kolei wyjaśnił, jak przygotować się do wyboru platformy e-Commerce B2B. Marcin Kowalski opowiedział, jak poszukiwać zewnętrznego finansowania projektów cyfryzacji oraz jak przygotować się do procesu pozyskania finansowania.

Pobierz materiał:

Wiadomość została oznaczona jako SPAM. Jeśli to czytasz skontakuj się z nami na kontakt@sente.pl

Pobierając materiał akceptujesz Politykę prywatności