Stopień wdrożenia cyfrowej transformacji w polskich firmach handlowych B2B
Jakie wyzwania i zmiany generuje transformacja cyfrowa w polskich firmach handlowych? Zapraszamy do lektury raportu z badania przeprowadzonego wśród przedstawicieli 100 polskich firm handlowych działających na rynku B2B.
Wiadomość została oznaczona jako SPAM. Jeśli to czytasz skontakuj się z nami na kontakt@sente.pl
Przeczytaj raport, z którego dowiesz się:
Jak wygląda poziom cyfryzacji w firmach handlowo-dystrybucyjnych w Polsce – zarówno w zakresie zautomatyzowanych procesów, jak i ogólnej digitalizacji przedsiębiorstw.
Jaką rolę mają rozwiązania informatyczne w procesie cyfryzacji – czy systemy używane przez przedsiębiorców są dopasowane do potrzeb firmy i w jakim zakresie?
Co stanowi największą przeszkodę w implementacji cyfrowych rozwiązań w firmie? Jakie bariery blokują podejmowanie wdrażanie transformacji?
Tematy, o których przeczytasz w materiale:
Autodiagnoza
Podczas badania ankietowani określili, w jakim stopniu zdigitalizowane są ich przedsiębiorstwa oraz wskazali, które z procesów są już zautomatyzowane.
Rola rozwiązań informatycznych
Przedsiębiorcy odpowiedzieli na pytanie, czy systemy używane przez firmy są dopasowane do ich potrzeb oraz określili, z jakiego rodzaju oprogramowania aktualnie korzystają.
Planowane tempo oraz zakres cyfryzacji
Kolejny obszar badania dotyczył planowanego okresu wdrażania rozwiązań w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstwa oraz procesów, które mają one objąć.
Wątpliwości związane z digitalizacją
W badaniu przedsiębiorcy podzielili się przeszkodami, które utrudniają im wdrażanie rozwiązań z zakresu cyfrowej transformacji oraz wskazali, jaki braki mają w tym zakresie systemy IT.
Pobierz publikację:
Wiadomość została oznaczona jako SPAM. Jeśli to czytasz skontakuj się z nami na kontakt@sente.pl
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu.Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w przycisk "Akceptuję". Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.