16. Targi eHandlu w Krakowie

Już 17 kwietnia do Krakowa po raz kolejny zawitają Targi eHandlu. Cykliczne wydarzenie gromadzi 2 razy w roku ponad 4000 tysiące uczestników. W Krakowie spotkać będzie można 130 wystawców i posłuchać 34 prelekcji.  Motywem przewodnim Targów niezmiennie jest zwiększanie konwersji i sprzedaży w eCommerce.

Przegląd rozwiązań dostawców

Targi eHandlu to miejsce, gdzie właściciele i managerowie sklepów internetowych mogą spotkać największych dostawców usług dla swoich firm. To dobra okazja, aby poznać nowe usługi i porozmawiać o interesujących case study. Stoiska wystawców pozwalaja na bezpośredni kontakt z przedstawicielami firm dostawców, co jest doskonałą okazją do rozmowy na temat możliwości wykorzystania konkretnych rozwiązań w przypadku określonego biznesu.

Kluczowe tematy dla branży

Oprócz części wystawowej, Targi eHandlu dostarczają rówiez solidnej dawki wiedzy na temat najbardziej aktualnych trendów w eCommerce. W Krakowie prelegenci opowiedzą m.in. o potencjale aplikacji PWA, roli omnichannel w eCommerce, personalizacji, pozycjonowaniu i niedkrytym potencjale e-mail marketingu. Uczestnicy będą mogli również poszerzyć swoją wiedzę na temat prawnych aspektów budowania marki w Internecie, machine learning w Google Ads, praktycznego wymiaru audytu SEO oraz kierunków rozwoju eCommerce w B2B.

Handel B2B przenosi się do sieci

Rozwój sprzedaży internetowej trwa nieprzerwanie od kilku lat. Co więcej, nastawiona dotychczas na tradycyjny model sprzedaży branża handlu B2B również intensywnie rozwija kanały sprzedaży online. Sposób prowadzenia działań sprzedażowych w B2B zauważalnie się zmienia. Obserwujemy wyraźny rozwój w kierunku modelu mulitichannel, Jeszcze kilka lat temu wiodącym nurtem był model sprzedaży relacyjnej, oparty na pracy przedstawicieli handlowych. Wraz ze wzrostem możliwości dostarczanych przez usługi mobilne oraz nowoczesne witryny internetowe, sprzedaż ewoluuje. Firmy B2B napotykają w tym procesie na wiele wyzwań.

Wspieranie firm działających na rynku B2C i B2B w rozwoju sprzedaży internetowej za pomocą rozwiązań IT to jedna z naszych kluczowych kompetencji. Nasi Konsultanci wezmą udział w Targach w roli zwiedzających – liczymy na ciekawe dyskusje i inpirujące prezentacje.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Wymagazna jest jednak rejestracja.

 

Powrót do listy artykułów