System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
Doświadczenie, które codziennie zdobywamy realizując projekty dla naszych klientów, pozwala nam stale rozwijać swoje horyzonty. Wiedza, którą zgromadziliśmy, to dla nas powód do dumy, ale i zobowiązanie do tego, aby stale ją powiększać i aktualizować. Oprócz konferencji, warsztatów i szkoleń, w których regularnie bierzemy udział, stawiamy również na czerpanie wiedzy wprost z rynku. W czerwcu postawiliśmy na spotkania z wrocławskimi liderami technologicznymi.
ITCorner to klaster, zrzeszający dolnośląskie firmy IT, którego mamy przyjemność być współzałożycielami. Jedną z głównych wartości stowarzyszenia jest dzielenie się wiedzą i dbanie o to, aby przepływ inspiracji pomiędzy członkami klastra był jak najbardziej efektywny. Cykliczne spotkania managerskie oraz meet-up’y technologiczne to już tradycja ITCorner. Teraz, do organizowanych dotychczas spotkań, dołączyły warsztaty o tematyce biznesowej. Pierwsze spotkanie skupiło się wokół tematyki prowadzenia procesu handlowego oraz zagadnień związanych z marketingiem w branży B2B. Formuła warsztatów bazowała na 5 minutowych cyklach, podczas których każdy z uczestników opowiadał o wybranym przez siebie sukcesie jego firmy w omawianej tematyce oraz odpowiadał na pytania zgromadzonych osób. Dzięki temu spotkanie przybrało dynamiczną formę i pozwoliło na poznanie inspiracji z kilkunastu różnych firm, wyzwań i kampanii.
Wrocławscy liderzy to dla nas inspiracja do jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju. Obserwujemy firmy, które z uporem i konsekwencją stawiają czoła kolejnym wyzwaniom. Niekwestionowanym liderem rynku oświetlenia jest Luxon LED. Firma jest najszybciej rozwijającym się producentem oświetlenia w Europie według rankingu Deloitte Fast 50 z 2018 roku oraz Financial Times 1000 z 2019 roku. Obserwując sukcesu firmy Luxon LED nie mogliśmy sobie odmówić możliwości wymiany wiedzy i doświadczeń biznesowych. Członkowie zespołu sprzedażowego, marketingowego i projektowego spotkali się z CEO Luxon LED, Maciejem Szottem, aby porozmawiać o wyzwaniach z którymi firmy mierzą się w dziedzinie sprzedaży i marketingu. Po raz kolejny przekonaliśmy się, że wiedza prosto z rynku dostarcza najbardziej praktycznych i efektywnych rozwiązań. Spotkanie przyniosło nam wiele przemyśleń i wskazówek na temat tego, jak możemy rozwijać swoje działania i na co postawić w nowych inicjatywach.
Pozostałe artykuły