System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
Ostatni kwartał roku to intensywny okres dla sieci handlowych. Najpierw Black Friday, następnie przedświąteczna gorączka. Październik to ostatnie chwile na zebranie inspiracji i zaplanowanie działań na ten intensywny czas. Aby być na bieżąco z tym, co aktualnie dzieje się w branży Retail odwiedziliśmy galę PRCH Retail Awords 2018 oraz Konferencję 100% Retail & Fashion.
Źródło: https://retailandfashion.pl/
100% Retail & Fashion to jedyny convent marketingowy, który skupia znane marki, wschodzących projektantów, specjalistów ds. fashion marketingu oraz firmy i startupy współpracujące z branżą odzieżową. Dwudniowe wydarzenie to przede wszystkim praktyczna wiedza podana w formie case study. Tematyka wystąpień to przegląd zagadnień związanych z promowaniem marek modowych, od projektowania komunikacji i definiowania tożsamości brandu, przez optymalizację eCommerce, budowanie relacji z klientami online, aż po merchandising w salonach sprzedaży i prognozowanie trendów. Poza dawką wiedzy wydarzenie było okazją do spotkania i rozmów z ekspertami z branży. Podczas konferencji swoje wystąpienie miały przedstawicielki marki Quiosque, z którą mamy przyjemność współpracować już od ponad 2 lat.
Źródło: http://prch.org.pl/pl/
Polska Rada Centrów Handlowych zrzesza największe sieci handlowe oraz firmy i marki bezpośrednio z nimi związane. Tegoroczna Gala konkursu PRCH Retail Awards odbyła się 11 października w auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej. Podczas gali ogłoszono najlepsze projekty i kampanie zrealizowane przez centra handlowe oraz sieci sklepów retail. Nagrody w konkursie przyznawane są w takich kategoriach jak: Sieć handlowa roku, Wydarzenie roku czy Kampania wizerunkowa roku. Pełna lista laureatów dostępna jest na stronie wydarzenia. Retail Awords, oprócz nagradzania sukcesów sieci i centrów handlowych, jest miejscem wymiany inspiracji i obserwacji na temat rynku centrów handlowych.
Polski rynek handlowy jest bardzo konkurencyjny. Tym samym wysoki poziom kompetencji w zarządzaniu obiektem lub siecią handlową oraz ciekawe pomysły na marketing i budowanie relacji z lokalną społecznością, stanowią o finalnym sukcesie.
– powiedział Radosław Knap, dyrektor generalny i członek zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Jesteśmy członkiem stowarzyszenia, a marka Quiosque ma na swoim koncie wyróżnienia w plebiscycie, a w tegorocznej edycji znalazła się w gronie firm nominowanych. Z tego względu nie mogło nas zabraknąć na rozdaniu nagród. Gratulujemy wszystkim zwycięzcom.
Pozostałe artykuły