System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
Zarządzanie biurem obsługi klienta wymaga odpowiednich narzędzi. Odpowiednio skonfigurowany system CRM, powiązany z obszarem workflow, pozwala na sprawne zarządzanie całością komunikacji z klientem. Mail, telefon, czat, wizyty na stronie – wszystko jest gromadzone w jednym systemie CRM. Zgłoszenia od klienta, dotyczące zwrotów czy reklamacji, procedowane są w sposób płynny, z zachowaniem standardów czasów odpowiedzi i klarowności komunikacji z klientem. Podobnie wszelkie rozmowy dotyczące uszczegółowienia zamówienia (np. kolory czy wersje produktów, obsługa uwag do zamówienia). Wszystko przebiega sprawnie i jest odpowiednio odnotowane w systemie. Dzięki czemu powrót do ustaleń, ich weryfikacja czy modyfikacja jest prosta i intuicyjna.
Wszelkie informacje do klienta o zamówieniach, zmianach ich statusu czy śledzenia przesyłki są generowane automatycznie. Proces jest zarządzany przez system, dzięki czemu pracownicy mogą skupić się na bardziej skomplikowanych zadaniach. Klienci są na bieżąco informowani o postępach w realizowanych zamówieniach, etapie ich przygotowywania i przewidywanym terminie dostawy. każdy z klientów może w każdym momencie zadać pytanie o konkretne zamówienie czy fakturę. Opiekunowie klienta mają w systemie łatwy dostęp do historii kontaktów, mogą w każdej chwili wyszukać w systemie konkretne zamówienie, fakturę czy dokument magazynowy. Przy dużej liczbie złożonych zamówień odciążenie pracowników biura obsługi klienta z powtarzalnych i czasochłonnych czynności to oszczędności czasu liczone w godzinach a nawet dniach.
Umów się na rozmowę z konsultantem biznesowym.
Paweł Forystek
New Business Development Manager