System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
System CRM umożliwia pracownikom działów handlowych tworzenie indywidualnych ofert dla klientów lub potencjalnych klientów. Rozwiązanie dostarcza wszelkich funkcji, potrzebnych do efektywnego przeprowadzania tego procesu. Dane na temat kontrahentów i historia kontaktów dostępna w CRM, pozwala na bieżąco weryfikować ustalenia i warunki współpracy. Intuicyjny panel usprawnia proces ofertowania i zapewnia jego efektywność.
Tworzenie ofert w systemie Teneum X jest zautomatyzowane. Do oferty można dodać wszystkie towary, które dostępne są w kartotece asortymentowej. ale nie tylko. Pozycje ofert mogą wykraczać poza pozycje asortymentowe umieszczone w kartotece towarowej w systemie. Każda z ofert może być personalizowana i modyfikowana zgodnie z oczekiwaniami konkretnego klienta.
System CRM usprawnia również tworzenie i edytowanie dokumentacji. Przy zastosowaniu odpowiednich szablonów i makr pakietu MS Office, dokumenty i wydruki ofert mogą być tworzone automatycznie. Ponadto raz przygotowana oferta może być powielana lub edytowana.
Całościowe zarządzanie procesem ofertowania z poziomu systemu CRM daje pewność, że każdy z jego kroków jest przeprowadzany zgodnie ze standardem i w odpowiednim momencie. Dostęp do historii ofert przesyłanych do Klienta pozwala lepiej reagować na jego potrzeby w przyszłości i optymalizować propozycje. Posiadanie całej wiedzy o dotychczasowej współpracy z klientem w jednym miejscu daje pewność, że w każdym momencie możliwe jest odniesienie się do poszczególnych ustaleń i korespondencji.
Przyjęte oferty mogą być przekształcone w zamówienia sprzedaży i dalej procedowane w odpowiednich działach.
Umów się na rozmowę z konsultantem biznesowym.
Paweł Forystek
New Business Development Manager