System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
Polski rynek e-Commerce B2B dynamicznie rośnie – dla firm to zarówno szansa, jak i wyzwanie. By mu podołać, przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na cyfrową transformację swoich firm. Jaki jest stopień jej wdrożenia w firmach handlowych i dystrybucyjnych? Postanowiliśmy to zbadać.
Z przeprowadzonego przez nas badania na temat stopnia wdrożenia cyfrowej transformacji w polskich firmach dystrybucyjnych i handlowych wynika, że 69% przedsiębiorstw planuje wdrożenie kolejnych rozwiązań z zakresu cyfrowej transformacji w przeciągu najbliższych 2 lat. Aż 42% z nich ma takie plany na najbliższy rok. Badanych zapytaliśmy o to, co uważają za największe bariery we wdrażaniu cyfrowej transformacji.
Działania w tym obszarze blokują obawy, takie jak: wysokie koszty, brak czasu oraz brak wiedzy na temat dostępnych rozwiązań. Jesteśmy przekonani, że wskazane przez przedsiębiorców bariery to wyzwania, z którymi można sobie poradzić, korzystając z odpowiednich technik, narzędzi i rozwiązań.
Na podstawie wniosków z badania stworzyliśmy przewodnik, adresujący obawy i wątpliwości, blokujące firmy przed wdrożeniem cyfrowej transformacji pt.: Jak przeprowadzić cyfrową transformację w firmie handlowej?
Głównym celem, który przyświecał nam podczas przygotowywania publikacji, było zaadresowanie obiekcji, które blokują firmy przed wdrożeniem cyfrowej transformacji oraz zwiększenie wiedzy na temat sposobów jej wprowadzania w przedsiębiorstwach handlowych.
W przewodniku swoją wiedzą na ten temat podzielili się eksperci w następujących rozdziałach:
Materiał do pobrania znajduje się > tutaj <
Pozostałe artykuły