System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
Platforma e-Commerce B2B jest wyposażona w rozbudowane funkcje koszyka zakupowego, dzięki którym klient biznesowy może dokonywać zakupów szybko i intuicyjnie. Użytkownik na każdym etapie swoich zakupów widzi skrócone podsumowanie aktualnego koszyka. Ma możliwość edycji ilości oraz jednostki zakupu pozycji w koszyku zakupowym. Rozwiązanie pozwala na zaimportowania koszyka zakupowego z pliku xls i csv według wcześniej zdefiniowanych formatów. Klient platformy może zdefiniować wiele koszyków jednocześnie. Składając zamówienie na platformie, Klient może pozostawić uwagi do swojego zamówienia, które będą widoczne dla operatora w systemie ERP.
Jeśli produkt znajdujący się w koszyku zakupowym został wycofany z oferty na platformie, klient otrzymuje odpowiedni komunikat w tej sprawie. Podczas zakupów na platformie B2B Teneum X klient ma możliwość wyboru miejsca dostawy spośród wcześniej zdefiniowanych w systemie ERP punktów docelowych.
Platforma e-Commerce B2B dostarcza klientom biznesowym zawsze aktualnych informacji na temat procesu realizacji ich zamówień. Użytkownik otrzymuję wiadomość z informacją o złożeniu zamówienia wraz z listą produktów ze zdjęciami, nazwami, symbolami, ceną netto, walutą, ilością zamówioną, jednostką zakupu, wartością netto i brutto. Klient w wiadomości z potwierdzeniem realizacji zamówienia widzi podsumowanie złożonego zamówienia, w ramach którego prezentowane są koszty związane z jego realizacją, sposób płatności, sposób dostawy, termin realizacji.
Mechanizm list zakupowych pozwala na składanie zamówień na podstawie gotowych szablonów. Gotowe listy zakupowe, zdefiniowane wcześniej w systemie ERP, mogą zostać dodane do platformy B2B i zostać udostępnione wszystkim lub części klientów. Klienci platformy mogą również samodzielnie tworzyć własne listy, zapisywać je z odpowiednim opisem i wykorzystywać do szybszego składania zamówień w przyszłości. Na potrzeby konkretnego zamówienia lista zakupowa może zostać wykorzystana w całości lub w części – użytkownik może swobodnie dodawać i usuwać produkty z listy.
Narzędzie analizuje koszyk zakupowy w czasie rzeczywistym i podpowiada klientowi najbardziej optymalny sposób pakowania konkretnego zamówienia. Dzięki temu rozwiązanie optymalizuje pracę magazynu już na etapie zakupów.
Klient podczas zakupów na platformie widzi informacje na temat tego, o ile powinien zwiększyć zamówienie konkretnego produktu, aby otrzymać korzystniejszą cenę. Rozwiązanie poprawia doświadczenie zakupowe klienta i pozwala zwiększać wartość koszyka.
Umów się na rozmowę z konsultantem biznesowym.
Paweł Forystek
New Business Development Manager