System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
Platforma e-Commerce B2B, oprócz oczywistej funkcji sprzedażowej, stanowi również narzędzie pracy dla handlowców. Wykorzystywana w formie panelu handlowca, pozwala usystematyzować i ustandaryzować procesy sprzedażowe. Panel posiada wszystkie funkcje platformy dostępne dla klientów biznesowych, a dodatkowo jest rozbudowany o dodatkowe narzędzia.
Terminarz spotkań pozwala planować kalendarz z wyprzedzeniem. Szablony wizyt handlowych porządkują przebieg rozmów z klientami oraz służą handlowcom jako checklista elementów, które powinny zostać zrealizowane w ramach spotkania. Panel handlowca to również dostęp do analiz, dzięki którym można na bieżąco śledzić przebieg procesów sprzedażowych, analizować ich efektywność i na tej podstawie identyfikować elementy do optymalizacji.
Umów się na rozmowę z konsultantem biznesowym.
Paweł Forystek
New Business Development Manager