System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
Platforma umożliwia koordynację rozliczeń z klientem. Zarówno użytkownicy platformy, jak i administratorzy, mają dostęp do podsumowań rozliczeń finansowych, faktur, płatności itp. Wszystkie informacje na temat rozliczeń są cały czas dostępne i aktualne, co pozwala wyeliminować pytania czy potrzebę prowadzenia dodatkowej korespondencji na ten temat.
Z poziomu platformy klient ma dostęp do wszystkich zrealizowanych płatności z ostatnich 180 dni. W każdej chwili może sprawdzić status płatności oraz zweryfikować, na podstawie jakiego dokumentu o jakim numerze (faktura lub proforma) powstała.
Klient biznesowy w swoim panelu widzi informacje o zbliżających się płatnościach (termin płatności w nadchodzących 2 tygodniach). Użytkownik platformy widzi również informacje o przeterminowanych płatnościach oraz może je odfiltrować ze wszystkich dostępnych. Takie rozwiązanie daje klientowi możliwość bieżącego monitorowania oraz kontroli swoich płatności.
Platforma pozwala na podgląd i pobranie dokumentów w formie elektronicznej. Każdy z klientów widzi na swoim koncie powiadomienia o wystawieniu nowych dokumentów. Dodatkowo, otrzymuje informacje na ten temat również mailowo. Dzięki temu proces komunikacji z klientem jest zautomatyzowany, a wiedza na temat dokumentacji rozliczeniowej jest na bieżąco przekazywana do klientów.
Umów się na rozmowę z konsultantem biznesowym.
Paweł Forystek
New Business Development Manager