System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
Do platformy dostęp mają wyłącznie zarejestrowani użytkownicy. Aby dołączyć do klientów platformy, można zgłosić się bezpośrednio do jej administratora lub wypełnić formularz z danymi na temat firmy. Założenie konta w platformie możliwe jest wyłącznie po zaakceptowaniu wniosku przez administratora, o ile właściciel platformy nie ustali inaczej.
Platforma e-Commerce B2B pozwala administratorom na intuicyjne zarządzanie użytkownikami. Każdy z administratorów widzi listę swoich użytkowników, może również samodzielnie dodawać kolejnych. Administrator może edytować dane klienta.
Każdy nowy klient podczas pierwszego logowania do platformy musi zatwierdzić regulamin współpracy – bez tego nie będzie mógł z niej korzystać. Wszelkie zmiany w regulaminie również wymagają potwierdzenia zgody klienta. W ten sposób wszyscy użytkownicy korzystający z platformy na jasno ustalonych i znanych zasadach.
Klient korzystający z platformy może decydować o tym, jakie komunikaty otrzymuje. Dzięki temu proces zakupowy na platformie może zostać dostosowany do preferencji konkretnej osoby.
Użytkownik po zalogowaniu widzi panel swoich komunikatów. Klienci widzą komunikaty z różnych obszarów, takich jak sprzedaż, płatności, zamówienia, dostawy.
Użytkownik przy pierwszym zalogowaniu do systemu może skorzystać z samouczka.
W ramach samouczka klient platformy przechodzi kolejno po wszystkich wyznaczonych obszarach, w których zaprezentowane są opisy kluczowych funkcji. Użytkownik ma możliwość skorzystania z samouczka w każdym momencie korzystania z platformy.
Użytkownik ma dostęp do listy najczęściej zadawanych pytań na temat platformy e-Commerce B2B. Lista może zostać dostosowana do specyfiki konkretnego biznesu i odpowiadać na pytania, które najczęściej są przyczyną wątpliwości czy pytań klientów.
Umów się na rozmowę z konsultantem biznesowym.
Paweł Forystek
New Business Development Manager