Budowanie lojalności i przywiązania klientów do marki to proces długotrwały i wymagający określenia strategii. Świadomy konsument może związać się z marką na dłużej, ale by tak się stało, firma musi oferować rozwiązania wygodne, niekonwencjonalne, a jednocześnie pokazać, że pozostaje w zgodzie z obecnymi trendami społecznymi. Firmy działające w modelu omnichannel funkcjonują w zmiennym środowisku i napotykają dużo wyzwań związanych z oczekiwaniami klientów.
Zachowanie spójności doświadczeń klienta, zwiększanie efektywności działań związanych z budową lojalności i odpowiadanie na coraz to nowe oczekiwania rynku, to codzienność, w której muszą skutecznie odnajdywać się biznesy retailowe. Rozwiązania informatyczne, z których korzystają, muszą zatem wspierać i ułatwiać te zadania, a nie dodatkowo je komplikować. W kolejnych tekstach na blogu przybliżymy najważniejsze elementy, które należy wziąć pod uwagę poszukując systemów informatycznych, wspierających działanie sieci handlowych.