Zakupy przez internet to wybór większości, bo aż ponad 64% Polaków. Konsumenci poszukują wygodniejszej alternatywy dla tradycyjnego modelu kupowania, która pozwoli im zaoszczędzić czas. Zamiast więc poświęcać cenne godziny na dojazd, zebranie produktów do koszyka i stanie w kolejce do kasy, a następnie powrót, wolą uruchomić stronę internetową, na której dokonają zakupu. Jednak w przypadku klientów biznesowych sprawa wygląda nieco inaczej. Duże firmy mają swoje sprawdzone sposoby i standardy, których trzymają się od lat i trudniej zmienić im nawyki zakupowe. Z kolei małe firmy, które (choć częściej korzystają z platformy e-Commerce B2B) wskazują na wiele niedogodności wynikających ze stosowania tego kanału. Jakie ograniczenia wpływają na decyzję o tym, aby nie korzystać ze sklepu internetowego do zakupów firmowych? Jak zachęcić przedsiębiorców do używania e-Commerce B2B? Przeczytaj artykuł, aby poznać odpowiedzi na te pytania.