Jesteś już po analizie potrzeb firmy. Musisz pamiętać, że choć klienci B2B i B2C różnią się od siebie, to mają bardzo podobne oczekiwania. Szczególnie dotyczące korzystania ze stron internetowych. Ważne jest, aby wrażenia zakupowe dla B2B nie odbiegały od normy B2C. Zadbaj o User Experience. Platforma powinna zawierać wszystkie potrzebne elementy, aby kupowanie było przyjemne i intuicyjne. Wyszukiwarka, kilka koszyków zakupowych, konto firmy, unikatowe oferty promocyjne, dokładny opis produktów wraz ze zdjęciami, czy nawet możliwość zapłaty w ratach – te funkcje znacznie ułatwią klientom poruszanie się po serwisie i zachęcą do korzystania z niego.
Zastanów się, czego najbardziej brakuje Ci na platformach internetowych, z których osobiście korzystasz. Co działa sprawnie na innych stronach, a co utrudnia zakupy. Dokonaj szczegółowego researchu w temacie User Experience. Zaplanuj wszystkie te rzeczy przed wdrożeniem platformy B2B, aby móc sprawnie zaimplementować je na swojej platformie.