Wielu klientów kojarzy platformę e-Commerce B2B z topornymi stronami, które działają powoli. Wyszukiwarka produktów nie wyświetla spodziewanych rezultatów, design jest sprzed 10 lat, problemy z rozbieżnością cen pojawiają się na każdy kroku, a proces składania zamówienia jest bardzo długi – to tylko niektóre „bolączki” właścicieli typowych platform sprzedażowych B2B. Nic więc dziwnego, że osoby zajmujące się zakupami w firmach, nie przepadają za dokonywaniem zakupów w internecie. Mamy rok 2023, a to znaczy, że klienci biznesowi mają konkretne oczekiwania i poszukują innowacyjnych rozwiązań. Dzieje się tak, ponieważ większość z nich codziennie korzysta z kanałów B2C, które mocno kształtują ich nawyki i przyzwyczajenia. Jak powinien wyglądać nowoczesny e-Commerce B2B? Jakie funkcje ułatwiają partnerom zakupy? Odpowiedź na te pytania znajdziesz w poniższym artykule.