Klienci sklepów internetowych oczekują bieżących informacji na temat zamówień, zmian w ich kształcie, etapów realizacji etc. Prowadzenie sprzedaży internetowej za pomocą różnych platform, korzystanie z usług firm kurierskich i stały kontakt z dostawcami oznacza konieczność nieprzerwanego przepływu danych pomiędzy systemem zarządzającym pracą magazynu, a systemami zewnętrznymi. Dlatego kluczowym aspektem okazuje się integracja narzędzi IT, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. W taki sposób, aby pozwalała ona na szybką i bezbłędną wymianę danych.
Integracja platform sprzedażowych z wykorzystywanym przez nas systemem WMS to podstawa sprawnej obsługi zamówień eCommerce. Nowoczesny system do zarządzania magazynem pozwala nam na bieżącą wymianę danych, zarówno z platformami eCommerce, jak i firmami kurierskimi.
Trzeba pamiętać, że raz opracowane mechanizmy wymiany informacji z poszczególnymi rozwiązaniami będą wymagały częstego redefiniowania. W każdym z systemów mogą pojawiać się modyfikacje. Nie tylko techniczne, ale również te logiczne i biznesowe. Opracowanie narzędzi, pozwalających odpowiednio zarządzać dynamicznie zmieniającymi się procesami integracyjnymi w e-commerce, to czynnik, który istotnie wpływa na efektywność pracy magazynu i szybkość realizacji zamówień.
Komentarze zamknięte.