System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
Skalowanie przychodów ze sprzedaży bezpośredniej realizowanej przez handlowców wiąże się z istotnym zwiększeniem kosztów. Wykorzystanie platformy e-Commerce B2B rozwiązuje ten problem. Więcej zamówień od większej liczby klientów nie wymaga angażowania dodatkowych zasobów.
Przygotowywanie ofert i obsługa zamówień klientów przez handlowców to niewykorzystywanie ich potencjału. Osobista wizyta przedstawiciela u każdego z klientów jest nie tylko nieefektywna kosztowo, ale – jak pokazały ostatnie miesiące – bywa po prostu niemożliwa. Platforma e-Commerce B2B przejmuje bieżącą obsługę zamówień, a sprzedawcy mogą skupić się na szukaniu nowych możliwości rozwoju biznesu.
Pełna integracja platformy B2B z systemem ERP to pewność, że mechanizmy handlowe, które w nim obowiązują, będą zawsze spójne z kanałem sprzedaży elektronicznej. Rabaty, promocje, specjalne ceny, uprawnienia operatorów klienta, limity kupieckie – wszystko, co zostanie zdefiniowane w ERP, będzie wiernie odwzorowane w kanale e-Commerce B2B.
Wdrożenie platformy B2B umożliwia automatyczne reagowanie na zachowania klienta w czasie rzeczywistym pozwala zwiększać wartość zamówień. Promocje celowane, oferty okresowe dostosowane do pogody, sezonowości czy nadzwyczajnych okazji – to narzędzia, dzięki którym zmotywujesz klientów do większych zakupów. Dotrzesz też do nowych – platforma swoim zasięgiem obejmie wszystkie firmy z Twojej grupy docelowej – handlowiec fizycznie nie jest w stanie tego zrobić.
System sprzedaży on-line jest zawsze dostępny dla klienta, a biuro obsługi, punkt sprzedaży lub handlowiec – niekoniecznie. Dzięki inteligentnym mechanizmom wyszukiwania i wiedzy o profilu klienta, platforma B2B będzie najbardziej spersonalizowanym i dyspozycyjnym kanałem sprzedaży w Twojej firmie.
Platforma e-Commerce B2B to intuicyjne narzędzie pracy dla sprzedawców. Dostępny w rozwiązaniu panel handlowca pozwala standaryzować i planować pracę. Terminarz i szablony spotkań, dostęp do historii zamówień i płatności, możliwość tworzenia koszyków i analiz – wszystko, czego potrzeba do efektywnej realizacji czynności handlowych w jednym miejscu.
Szybki dostęp do każdej informacji – wewnętrzna wyszukiwarka danych.
Nieograniczone możliwości integracji z innymi systemami w firmie oraz systemami partnerów.
Wielofirmowość i wielojęzyczność wspierana przez technologię w całym systemie.
Wieloplatformowość – dostęp do systemu typu Desktop, Web i Mobile.
System nerwowy firmy – oparty o przepływ zadań i procesów (workflow).
Możliwość instalacji w siedzibie firmy (onsite) lub w chmurze (Sente Cloud).
Chcesz się dowiedzieć, jakie funkcje zawiera platforma e-Commerce B2B?
Sprawdź funkcjonalnośćUmów się na rozmowę z konsultantem biznesowym.
Paweł Forystek
New Business Development Manager
Polecane artykuły
Zobacz wszystkie