System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
Jednym z wyzwań współczesnych przedsiębiorstw jest pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie obecnych. Kluczowa w tych obszarach jest efektywna obsługa klienta. System Teneum X to narzędzie, które wspiera pracowników w szybkim i profesjonalnym zarządzaniu relacjami z klientami.
System Teneum X umożliwia projektowanie oraz kompleksową obsługę programów lojalnościowych. Ich kształt może być modyfikowany ze względu na charakterystykę konkretnej grupy klientów. Dzięki temu możliwe jest budowanie długofalowych relacji i zwiększanie przywiązania klientów do marki.
Indywidualne podejście do klienta sprawia, że doświadcza on specjalnie dopasowanej do jego potrzeb obsługi. Oferty budowane w systemie TeneumX pozwalają na personalizację propozycji dla konkretnego kontrahenta na podstawie historii jego zakupów oraz zidentyfikowanych preferencji.
Zarządzanie obsługą dużej grupy klientów wiąże się z wykonywaniem wielu czynności, zarówno schematycznych, jak i nietypowych. System Teneum X dostarcza pracownikom działu obsługi klienta narzędzi, które pozwalają na automatyzację powtarzalnych czynności oraz szybką obsługę nieszablonowych zadań.
Moduł CRM wspiera pozyskiwanie klientów poprzez integrację z systemami presellingowymi. System Teneum X dostarcza wszelkich danych i informacji, które są wymagane do zdefiniowania i przeprowadzenia skutecznych kampanii generujących zainteresowanie potencjalnych klientów.
Pełen dostęp do danych o klientach to kopalnia wiedzy o ich preferencjach, przyzwyczajeniach i potrzebach. System Teneum X dostarcza szerokiej bazy narzędzi analitycznych, dzięki którym możliwe jest prowadzenie efektywnych działań na etapie sprzedaży, jak i obsługi posprzedażowej (w tym zwiększanie zysków z dosprzedaży).
Szybki dostęp do każdej informacji – wewnętrzna wyszukiwarka danych.
Nieograniczone możliwości integracji z innymi systemami w firmie oraz systemami partnerów.
Wielofirmowość i wielojęzyczność wspierana przez technologię w całym systemie.
Wieloplatformowość – dostęp do systemu typu Desktop, Web i Mobile.
System nerwowy firmy – oparty o przepływ zadań i procesów (workflow).
Możliwość instalacji w siedzibie firmy (onsite) lub w chmurze (Sente Cloud).
Chcesz się dowiedzieć, jakie funkcje i moduły zawiera system Teneum X w obszarze CRM?
Sprawdź funkcjonalnośćUmów się na rozmowę z konsultantem biznesowym.
Paweł Forystek
New Business Development Manager
Polecane artykuły
Zobacz wszystkie