System usprawniający sprzedaż i zarządzanie relacjami z klientami

pozwala na budowanie trwałych relacji biznesowych. Teneum dostarcza narzędzi do kompleksowego zarządzania procesem obsługi klientów i systematycznego zwiększania lojalności.

Korzyści, które nasi klienci cenią najbardziej:

    Efektywna obsługa klientów

    Jednym z wyzwań współczesnych przedsiębiorstw jest pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie obecnych. Kluczowa w tych obszarach jest efektywna obsługa klienta. System Teneum to narzędzie, które wspiera pracowników w szybkim i profesjonalnym zarządzaniu relacjami z klientami.

    Trwałe i lojalne relacje

    System Teneum umożliwia projektowanie oraz kompleksową obsługę programów lojalnościowych. Ich kształt może być modyfikowany ze względu na charakterystykę konkretnej grupy klientów. Dzięki temu możliwe jest budowanie długofalowych relacji i zwiększanie przywiązania klientów do marki.

    Indywidualne podejście

    Indywidualne podejście do klienta sprawia, że doświadcza on specjalnie dopasowanej do jego potrzeb obsługi. Oferty budowane w systemie Teneum pozwalają na personalizację propozycji dla konkretnego kontrahenta na podstawie historii jego zakupów oraz zidentyfikowanych preferencji.

    Automatyzacja pracy

    Zarządzanie obsługą dużej grupy klientów wiąże się z wykonywaniem wielu czynności, zarówno schematycznych, jak i nietypowych. System Teneum dostarcza pracownikom działu obsługi klienta narzędzi, które pozwalają na automatyzację powtarzalnych czynności oraz szybką obsługę nieszablonowych zadań.

    Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów

    Moduł CRM wspiera pozyskiwanie klientów poprzez integrację z systemami presellingowymi. System Teneum dostarcza wszelkich danych i informacji, które są wymagane do zdefiniowania i przeprowadzenia skutecznych kampanii generujących zainteresowanie potencjalnych klientów.

    Analityczne podejście

    Pełen dostęp do danych o klientach to kopalnia wiedzy o ich preferencjach, przyzwyczajeniach i potrzebach. System Teneum dostarcza szerokiej bazy narzędzi analitycznych, dzięki którym możliwe jest prowadzenie efektywnych działań na etapie sprzedaży, jak i obsługi posprzedażowej (w tym zwiększanie zysków z dosprzedaży).

Chcesz się dowiedzieć, jakie funkcje i moduły zawiera system Teneum w obszarze CRM?

Sprawdź funkcjonalność

Umów się na rozmowę z konsultantem biznesowym.

Marek Górecki

Head of Business