Roadshow Synergy Poland – spotkanie z wartościowymi ludźmi


Roadshow Synergy Poland - spotkanie z wartościowymi ludźmi

Możliwość dzielenia się wiedzą, czerpania z doświadczeń ekspertów i poznania ciekawych osób, to powody, dla których chętnie uczestniczymy w spotkaniach networkingowych. Gdy otrzymaliśmy zaproszenie do udziału w warsztatach skierowanych do firm z branży dystrybucyjnej i handlowej, po to aby podzielić się swoim doświadczeniem w projektowaniu rozwiązań dla takich firm, nie wahaliśmy się ani minuty. Podczas spotkania wysłuchaliśmy ciekawych wystąpień. Sami skupiliśmy się na zagadnieniu omnichannel w B2C i B2B.

strategia omnichannel

Warsztaty dla firm

Spotkanie odbyło się 20 lutego w warszawskim Data Center. W warsztatach uczestniczyli przedstawiciele firm z branży handlowej i dystrybucyjnej. Wysłuchali oni prezentacji przygotowanych przez dostawców rozwiązań wspierających zarządzanie biznesem.  Eksperci podzielili się swoimi przemyśleniami na temat najbardziej aktualnych trendów i zaprezentowali rozwiązania, które są odpowiedzią na największe wyzwania branży dystrybucyjnej i detalicznej. Omówione zostały między innymi tematy związane ze wsparciem różnych kanałów sprzedaży oraz bezpieczeństwa systemów w kontekście RODO.

Omnichannel w dystrybucji i retail

Przygotowując się do udziału w warsztatach zastanawialiśmy się, które z naszych doświadczeń byłyby najcenniejsze dla uczestników tego wydarzenia. Doszliśmy do wniosku, że ciekawym pomysłem będzie porozmawianie ze zgromadzonymi o omnichannel. Jakub Czyżkowski podzielił się obserwacjami na temat najciekawszych trendów obecnych w tym kontekście na rynku i opowiedział o naszych doświadczeniach we wspieraniu klientów w procesie wdrażania strategii omnichannel. O zagadnieniu rozmawialiśmy w dwóch perspektywach – omnichannel w B2C i B2B.  Jak koncepcję sprzedaży wielokanałowej realizują firmy z różnych sektorów? Czym różni się implementacja tego podejścia w branży detalicznej oraz dystrybucyjnej? O tym przeczytacie już niebawem w kolejnym tekście na naszym blogu.

doświadczenia we wdrażaniu omnichannel

Wymiana doświadczeń

Warsztaty to nie tylko prezentacje prelegentów, To przede wszystkim wymiana doświadczeń i inspirujące rozmowy. Uczestnicy spotkania chętnie odpowiadali na pytania i angażowali się dyskusję, zarówno podczas prezentacji, jak i w przerwach. Dzięki temu mieliśmy okazję poznać ich główne bolączki i wspólnie zastanowić się, jak w ich rozwiązaniu mogłyby pomóc rozwiązania IT. Tego typu spotkania to dla nas potwierdzenie tego, że wyzwania, z którymi każdego dnia pomagamy sobie radzić naszym klientom, to prawdziwa wartość, która pozwala im rozwijać się jeszcze szybciej.