Ponad 15 godzin zajęć merytorycznych, dwie imprezy, sesje networkingowe, sesje techniczne – to wszystko wydarzy się już w maju we Wrocławiu podczas IV Kongresu Dyrektorów E-commerce.
Ponad 15 godzin zajęć merytorycznych, dwie imprezy, sesje networkingowe, sesje techniczne – to wszystko wydarzy się już w maju we Wrocławiu podczas IV Kongresu Dyrektorów E-commerce.
Kongres Dyrektorów E-commerce już po raz czwarty zjednoczy najważniejsze osoby w branży. Kongres to przestrzeń do dzielenia się wiedzą, rozmów i analiz rynku. Wydarzenie organizowane jest od 3 lat i cieszy się coraz większą renomą.
Konferencja odbędzie się w dniach 24-26 maja br. w DoubleTree by Hilton we Wrocławiu. Strategie rozwoju e-commerce, to motyw przewodni tegorocznego kongresu. Będzie on stanowił punkt wyjścia do dyskusji na temat różnych aspektów planowania wzrostu sprzedaży. Program wydarzenia obejmuje najważniejsze elementy prowadzenia biznesów on-line: organizację i logistykę, performance marketing, automatyzację i aspekty technologiczne oraz ekspansję zagraniczną. Agenda to prawie 20 godzin prelekcji, dyskusji oraz prezentacji case studies i dwie imprezy networkingowe.
Obecnie zaproszenia na wydarzenia i konferencje otrzymujemy niemal codziennie. Co wyróżnia Kongres Dyrektorów? Fakt, że wszyscy prelegenci, to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży e-handlu. Wydarzenie zgromadzi specjalistów z takich firm jak: Leroy Merlin, Decathlon, IKEA Polska, Volkswagen Group Polska, Credit Agricole i wielu innych.
Na kongresowej scenie wystąpi 34 prelegentów, między innymi:
Michał Leszek – współwłaściciel i dyrektor marketingu firmy Lechpol, twórca marki Kruger&Matz,
Jakub Gierszyński – Dyrektor e-commerce w Dacathlon,
Wojciech Tomaszewski – Dyrektor Marketingu i E-commerce w ANSWEAR.com,
Paweł Wróbel – E-commerce Director EU w DUKA,
Rafał Owczarek – Dyrektor Projektów Strategicznych – Multimedia Polska.
Kongres jest dedykowany właścicielom, dyrektorom oraz managerom sieci handlowych, sklepów internetowych, sieci retail i innych osób prowadzących sprzedaż wielokanałową.
Organizatorem wydarzenia jest Grupa Unity. Zostaliśmy partnerem Kongresu, dlatego z największą przyjemnością zapraszamy do uczestnictwa. Spotkajmy się, porozmawiajmy, zainspirujmy.
Więcej informacji na stronie wydarzenia: http://kongresecommerce.pl/
Współtwórca aplikacji ułatwiającej zarządzanie logistyką i efektywne zarządzanie wiedzą o kliencie oraz warstwy systemowej rozwiązań Sente, w zakresie obsługi dostępu do baz danych.
Skontaktujemy się z Tobą bezpośrednio aby odpowiedzieć na pytanie.
Powrót do BlogaPonad 15 godzin zajęć merytorycznych, dwie imprezy, sesje networkingowe, sesje...
Ponad 15 godzin zajęć merytorycznych, dwie imprezy, sesje networkingowe, sesje...
Ponad 15 godzin zajęć merytorycznych, dwie imprezy, sesje networkingowe, sesje...
Ponad 15 godzin zajęć merytorycznych, dwie imprezy, sesje networkingowe, sesje...
Ponad 15 godzin zajęć merytorycznych, dwie imprezy, sesje networkingowe, sesje...
Ponad 15 godzin zajęć merytorycznych, dwie imprezy, sesje networkingowe, sesje...