Jeśli prowadzisz firmę handlową, to niemal na pewno sprzedajesz już w sieci. Możliwe, że nawet w więcej niż jednym kanale, bo Twoje produkty są do kupienia zarówno w sklepie e-Commerce, jak i np. na Allegro. Oprócz oczywistych zalet, wynikających z dywersyfikacji i skalowania sprzedaży, handel online to szereg wyzwań i problemów: Jak zarządzać dostępnością towaru w różnych kanałach? W jaki sposób panować nad spójnością cen i dynamicznie wdrażać akcje promocyjne? Co zrobić, kiedy to od niezadowolonego Klienta dowiesz się, że integracja z platformą e-Commerce nie działa… od kilku dni? Ręczne zarządzanie tymi aspektami to nie tylko strata czasu, ale i potencjalnie kosztowne błędy i zawiedzione zaufanie Klientów.
Odpowiadając na potrzeby firm handlowych, stworzyliśmy moduł Elektronicznych Kanałów Sprzedaży – jedno miejsce w systemie ERP, które zapewnia automatyczną i działającą w trybie ciągłym integrację ze wszystkimi kanałami handlu online. W jaki sposób działa i dlaczego warto zastanowić się na jego wdrożeniem? Jak pomaga firmom zajmującym się sprzedażą sprostać czekającym na nie wyzwaniom? O tym wszystkim opowiadam w poniższym artykule.