System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
Wszystkie informacje związane ze sprzedażą, gospodarką magazynową i zaopatrzeniem są gromadzone przez system, co pozwala na analizy i błyskawiczne reagowanie na potrzeby klientów.
System Teneum X pozwala elastycznie digitalizować proces relacji z klientem, od nawiązania współpracy, przez realizację zleceń, aż po obsługę posprzedażową.
Rozwiązanie dostarcza wiarygodnych informacji o stokach magazynowych, zleceniach w toku i dostawach. Zamówienia, blokady i rezerwacje pomagają zapanować nad towarem oraz kontrolować czy i do kogo może trafić dany produkt.
System Teneum X umożliwia sprawne przyjęcie zwrotów i reklamacji, zarówno od klientów, jak i spedytorów. Dzięki zaprojektowanym w systemie rozwiązaniom, pracownicy mogą szybko zidentyfikować zwrócony towar.
Dokumenty spedycyjne wysyłane są elektronicznie do systemów informatycznych spedytorów, a etykiety na paczki drukowane natychmiast. Pozwala to na wysyłkę towaru do klienta jeszcze tego samego dnia i eliminuje pomyłki.
Rozwiązanie wspiera obsługę zamówień pochodzących z rożnych źródeł - sprzedaży bezpośredniej, platformy B2B czy marketplace. Dane na temat dostępności towarów są zawsze aktualne, a obsługa sprzedaży wielokanałowej maksymalnie uproszczona.
Szybki dostęp do każdej informacji – wewnętrzna wyszukiwarka danych.
Nieograniczone możliwości integracji z innymi systemami w firmie oraz systemami partnerów.
Wielofirmowość i wielojęzyczność wspierana przez technologię w całym systemie.
Wieloplatformowość – dostęp do systemu typu Desktop, Web i Mobile.
System nerwowy firmy – oparty o przepływ zadań i procesów (workflow).
Możliwość instalacji w siedzibie firmy (onsite) lub w chmurze (Sente Cloud).
Chcesz się dowiedzieć, jakie funkcje i moduły zawiera system Teneum X w obszarze Handel i dystrybucja?
Sprawdź funkcjonalnośćUmów się na rozmowę z konsultantem biznesowym.
Paweł Forystek
New Business Development Manager
Polecane artykuły
Zobacz wszystkie