System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
Portal pracowniczy e-HRM to moduł zintegrowany z przeglądarką WWW, który umożliwia zatrudnionym w przedsiębiorstwie zarządzanie własnymi danymi oraz planami urlopowymi. Pozwala na podgląd własnych umów, wynagrodzeń czy rachunków oraz zapewnia możliwość składania wniosków. Dzięki wykorzystaniu portalu pracowniczego użytkownik może w sposób szybki i bezpieczny uzyskać dostęp do najważniejszych informacji kadrowych z dowolnego miejsca.
Funkcjonalność umożliwiająca przeglądanie ustalonego czasu pracy na konkretny dzień, wykazu nieobecności, a także złożonych wniosków oraz planów urlopowych. Pracownik ma dostęp do dwóch wersji kalendarza: osobistego (indywidualnego) przedstawiającego personalia zalogowanego pracownika oraz grupowego pozwalającego na zestawienie kalendarzy większej liczby osób, co ułatwia np. zaplanowanie urlopu.
Moduł umożliwia zarządzanie własnymi urlopami przez pracowników, którzy mogą uzyskać informację na temat limitów urlopowych przysługujących im w danym roku kalendarzowych. Mogą złożyć wniosek o urlop, który trafia bezpośrednio do przełożonego (patrz wnioski podwładnych). Decyzja o akceptacji lub odrzuceniu wniosku przez przełożonego jest widoczna dla pracownika w systemie. Ponadto dzięki wykazowi nieobecności pracownik ma dostęp do informacji na temat własnych nieobecności zarejestrowanych w systemie. Funkcja daje pracownikom sposobność znalezienia informacji na temat rodzaju nieobecności, okresie jej trwania, liczby dni kalendarzowych oraz dni roboczych wybranej absencji.
Funkcja ta umożliwia kierownikom przeglądanie wniosków i planów urlopowych złożonych przez ich podwładnych. Informacja o tych wnioskach może być wysyłana do przełożonych przy użyciu poczty e-mail. Przełożeni mogą zaakceptować lub odrzucić wnioski w systemie kadrowym.
Moduł pozwala na składanie wniosków o zmianę danych osobowych i adresowych (adres zameldowania, zamieszkania, korespondencji). Po zarejestrowaniu zmian informacja na ten temat trafia do użytkownika obszaru zarządzanie personelem, który może zatwierdzić lub odrzucić zmiany. Dopiero zatwierdzenie zmian przez odpowiedzialną za to osobę powoduje zmianę danych w systemie kadrowym. W zakresie umów pracowniczych moduł umożliwia przeglądanie własnych umów zawartych między pracownikiem a pracodawcą. Dotyczy to zarówno umów o pracę, jak i umów cywilnoprawnych. Umowy prezentowane są w formie listy, z której można przejść do widoku danych szczegółowych umowy. Wszystkie aneksy wystawione do umowy są widoczne w module. Pracownik może je przeglądać w postaci listy, za pomocą której może wyświetlić szczegółowe informacje w nich zawarte. Osoby zatrudnione w firmie na podstawie umowy cywilnoprawnej mają dostęp do wszystkich informacji zawartych na wystawionych przez niego rachunkach do tych umów.
Dzięki temu modułowi pracownik ma stały dostęp do informacji na temat własnych wynagrodzeń. Zalogowany użytkownik może uzyskać informację na temat wysokości składników płacowych naliczonych na poszczególnych listach płac. Moduł, przedstawiając składniki płacowe, dodatkowo prezentuje narastające w ciągu danego roku wartości dochodu oraz podstawy ZUS.
Rozwiązanie umożliwia pracownikom przesyłanie wniosków do Działu Kadr bezpośrednio przez stronę internetową. Wnioski te mogą dotyczyć między innymi wystawienia zaświadczenia i udzielenia informacji. Pracownik może przeglądać historię wszystkich złożonych dokumentów. Dzięki odpowiednim statusom każda zatrudniona osoba może monitorować, na jakim etapie znajduje się realizacja jego wniosku.
Umów się na rozmowę z konsultantem biznesowym.
Paweł Forystek
New Business Development Manager